Gå til innhold

Dårligste/kjedeligste eller best film du har sett?


ivers_91

Anbefalte innlegg

Jeg skal la være å kommentere at Apocalypse Now! har blitt nevnt, iogmed at filmsmak er subjektivt til tusen. Og at 3t og 20min krigsepos ikke passer for alle kan jeg skjønne. Vel vel.

 

Jeg glemte et par filmer i forrige innlegg. Et par komedier synes jeg er så forferdelig tåpelige at jeg vemmes og rødmer på vegne av skuespillerne(og ellers innblandede i produksjonen). To av disse er Dude, Where's My Car? og 40 Days and 40 Nights.

 

Josh Hartnett er forøvrig en utovertissversjon av Anja Andersen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Wohoo: Hysj på deg, Uwe Boll er kongen. \m/

Uwe Boll er ondskapen selv. Mannen må dø. Sammenlignet med han leverer Aune Sand den reneste Spielberg-magi.

Aune Sand er jo et geni av astrofysiske dimensjoner, så nå skyter du seg selv til blods Glint.

 

Lord of the Rings er gode filmer, men overlever ikke mange visninger. De er rett og slett for lange og kjedelige.

 

PS: En film kan være god og kjedelig på en gang. Trust me on this one!

Lenke til kommentar

Den kjedeligste jeg har sett i det siste, var Oceans 12. Så den med en kompis som hadde kjøpt den på DVD, og det var hans forslag at vi skulle bare stoppe den etter litt over en time fordi den var så gudsjammerlig kjedelig, rotete og alt annet enn morsom, spennende eller egentlig noe annet enn bare.. kjedelig. Det er mulig vi begge misforsto totalt humoren i filmen, men den første (Oceans eleven) var ihvertfall en del bedre, selv om også den var kjedelig. Ikke misforstå, jeg synes ikke filmer uten action i noen særlig grad er kjedelige generelt, men Oceans twelve var utrolig kjedelig på alle måter, selv som laid-back feel-good film. Der er f.eks. "The big Lebowski" så mye bedre på alle måter uansett.

Lenke til kommentar
Den kjedeligste jeg har sett i det siste, var Oceans 12. Så den med en kompis som hadde kjøpt den på DVD, og det var hans forslag at vi skulle bare stoppe den etter litt over en time fordi den var så gudsjammerlig kjedelig, rotete og alt annet enn morsom, spennende eller egentlig noe annet enn bare.. kjedelig. Det er mulig vi begge misforsto totalt humoren i filmen, men den første (Oceans eleven) var ihvertfall en del bedre, selv om også den var kjedelig. Ikke misforstå, jeg synes ikke filmer uten action i noen særlig grad er kjedelige generelt, men Oceans twelve var utrolig kjedelig på alle måter, selv som laid-back feel-good film. Der er f.eks. "The big Lebowski" så mye bedre på alle måter uansett.

:dontgetit: jaja, smaken er som baken.... Jeg synes personlig filmen er bra, og morsom...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...