Gå til innhold

Dårligste/kjedeligste eller best film du har sett?


ivers_91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2001: a space odessy

 

Det er rart med det. Jeg digger den filmen, syns det er en av de beste filmene jeg har sett.

Samtidig har jeg aldri greid å se hele en gang til, den er utrolig langdrøy.

Hva er det a, 3 timer film med 0,5 timer dialog?

Filmen er et paradox, Veldig bra, men veldig laaaaaaaaang.

 

Kanskje jeg må prøve no drastiskt?

Røke meg så stein at jeg ikke kommer at sofa'n? Noen forslag?

Lenke til kommentar

My Boss's daughter klarte jeg ikke å se mer enn et kvarter-20min av. Hadde fått anbefalt den som en morsom film men..

 

A man Apart klarte jeg heller ikke å se ferdig. Enda Vin Diesel var med.

 

@ Olefiver.

Hvorfor kaller du 2001 en av de beste filmene du har sett, om du ikke klarer å se den ferdig på en "økt", og synes den er utrolig langdryg?

 

Jeg tolker det som du sitter å kjeder deg under filmen, og slik skal det vel ikke være om man ser gode filmer, eller hva? ;)

Endret av Dagon
Lenke til kommentar

The opposite of sex :no::thumbdown: den var dårlig den. En kamerat av meg mener vi klarte å se hele filmen en gang, men jeg klarer ikke å huske det.

 

Edit: kom på en til, Tequila Sunrise eller no, med utrolige mange bra skuespillere, men fy F for en dårlig film, Mel Gibson og Michelle Phipher eller hvordan hun skriver navnet sitt + en del andre var med.

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
@ Olefiver.

Hvorfor kaller du 2001 en av de beste filmene du har sett, om du ikke klarer å se den ferdig på en "økt", og synes den er utrolig langdryg?

 

Jeg tolker det som du sitter å kjeder deg under filmen, og slik skal det vel ikke være om man ser gode filmer, eller hva? ;)

Jeg vet det er sært :)

Da jeg så 2001 for første gang syns jeg den var en av de beste filmene jeg hadde sett.

Og siden jeg aldri har senere har sett'n helt gjennom kan jeg ikke revurdere min mening. Jeg er ikke VG journalist som ser første halvtime og triller terning etter på :p

 

2001 er LANG. Og jeg har kanskje vokst opp til å bli en mer utålmodig mann...

+ at de fleste gangene har jeg starta å titte mer eller mindre langt ut i filmen. Kanskje det har noe med det å gjøre...?

 

 

"Give me an ounce and a sixpack, I've got to slow down! Look at the size o'my pants!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...