ErlendRU Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Filmer med Steven Seagal i Lenke til kommentar
ivers_91 Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Filmer med Steven Seagal i de er jo kule da!! Lenke til kommentar
ivers_91 Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 22. hva er det for en film?? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 22. hva er det for en film?? trykk på linken smartass! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 A Dirty Shame må være det verste mølet jeg noensinne har sett. Enig, ga opp midt uti et sted jeg, sikkert en del fjortiser der ute som liker den da... Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Eyes wide shut Return of the Texas chainsaw massacre Battlefield Earth Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 NARC.. så ikke hele så jeg vet ikke om den blir noe mer spennende, sovnet hvertfall ganske fort Lenke til kommentar
simerix Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Rambo, first blood Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Leser meg gjennom innleggene og finner filmer som Titanic, Rambo og Starship Troopers 2. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 2001: a space odessy Det er rart med det. Jeg digger den filmen, syns det er en av de beste filmene jeg har sett. Samtidig har jeg aldri greid å se hele en gang til, den er utrolig langdrøy. Hva er det a, 3 timer film med 0,5 timer dialog? Filmen er et paradox, Veldig bra, men veldig laaaaaaaaang. Kanskje jeg må prøve no drastiskt? Røke meg så stein at jeg ikke kommer at sofa'n? Noen forslag? Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) My Boss's daughter klarte jeg ikke å se mer enn et kvarter-20min av. Hadde fått anbefalt den som en morsom film men.. A man Apart klarte jeg heller ikke å se ferdig. Enda Vin Diesel var med. @ Olefiver. Hvorfor kaller du 2001 en av de beste filmene du har sett, om du ikke klarer å se den ferdig på en "økt", og synes den er utrolig langdryg? Jeg tolker det som du sitter å kjeder deg under filmen, og slik skal det vel ikke være om man ser gode filmer, eller hva? Endret 26. september 2005 av Dagon Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Employee of the Month filmen startet bra, men ble fort dårlig grunnet logiske brister. EDIT: Kan godt legge til verdens dårligste film som er: House of the Dead Endret 27. september 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hvordan kan folk nevne Rambo? han ruler Men seriøst: Domme action comedier, som Hollywood Homicide fikk den til jul, elendig film Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Leser meg gjennom innleggene og finner filmer som Titanic, Rambo og Starship Troopers 2. Enig. Blir alltid refset for å synes at Titanic ikke er så dårlig som alle skal ha det til Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Wohoo: Hysj på deg, Uwe Boll er kongen. \m/ Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) The opposite of sex den var dårlig den. En kamerat av meg mener vi klarte å se hele filmen en gang, men jeg klarer ikke å huske det. Edit: kom på en til, Tequila Sunrise eller no, med utrolige mange bra skuespillere, men fy F for en dårlig film, Mel Gibson og Michelle Phipher eller hvordan hun skriver navnet sitt + en del andre var med. Endret 26. september 2005 av Goodall Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 @ Olefiver. Hvorfor kaller du 2001 en av de beste filmene du har sett, om du ikke klarer å se den ferdig på en "økt", og synes den er utrolig langdryg? Jeg tolker det som du sitter å kjeder deg under filmen, og slik skal det vel ikke være om man ser gode filmer, eller hva? Jeg vet det er sært Da jeg så 2001 for første gang syns jeg den var en av de beste filmene jeg hadde sett. Og siden jeg aldri har senere har sett'n helt gjennom kan jeg ikke revurdere min mening. Jeg er ikke VG journalist som ser første halvtime og triller terning etter på 2001 er LANG. Og jeg har kanskje vokst opp til å bli en mer utålmodig mann... + at de fleste gangene har jeg starta å titte mer eller mindre langt ut i filmen. Kanskje det har noe med det å gjøre...? "Give me an ounce and a sixpack, I've got to slow down! Look at the size o'my pants!" Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Ghost Lake Faen til dårlig film skal du lete lenge etter, dårlige skuespillere, dårlig laget. rett å slett tåpelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Mortal Kombat 2 (conquest) er en heselig film selv om jeg liker MK-filmene/spillene sånn ellers.. Kan jo nevne Dis når jeg er i gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå