ivers_91 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Hva er den dårligste eller kjedeligste filmen du har sett og hvorfor?? må jo bare legge til noe mer å spør om siden tråden går bra og det er: Hva er er den beste filmen du har sett og hvorfor?? Endret 27. september 2005 av ivers_91 Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Man on the moon og lost in translation Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Titanic Ringenes herre atter en konge har sett verre men jeg husker ikke de.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) 'Manos' The Hands of Fate Sextette Hobgoblins Det er nok de tre dårligste filmene, men den filmen som jeg synes det er verst å se må være: *Drumroll* The Postman (1997) Kanskje det største makkverket som noensinne har blitt laget. Endret 26. september 2005 av LarsP Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Thirteen. Største dritt filmen noen sinne Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Dude, where's my pot og Clifford er blant de dårligste filmene jeg har sett; i sær den første. Lenke til kommentar
sexten Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Transylvania 6-5000 Gud betre.. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Vercingétorix aka. Druids med Christopher Lambert i hovedrollen. Denne filmen er ikke morsomt dårlig en gang. Burde pisset i frokostblandingen min for å ha kjøpt denne filmen Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Uff, en ser så mange dårlige/kjedelige filmer sent på kvelden. Det blir for mye å nevne alle jeg har sett, så her er den siste av de bedritne filmene jeg har hatt den ulykke å ha sett, mer eller mindre, gjennom: Code Red (2001) (TV) - En dårlig Predator/Alien ripoff komplett med en småforstyrra ex-slodat som rekrutteres for å redde bror sin og stormannsgal general som går over lik for å nå sine mål. OBS generalen ER general, men bruker leiesoldater. wow Spørsmål: hvorfor skal hovedpersonene i slike filmer alltid gå gjennom milevis med tjukk jungel når de vet hvor de skal? Onde generalen flyr dit i helekopter mot slutten jo! Og hvorfor skal det være ugudelig vanskelig å dearmere en atombombe? Burde det ikke være mer poeng å gjøre det ugudelig vanskelig å armere bomba i stede? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Uff, en ser så mange dårlige/kjedelige filmer sent på kvelden. Det blir for mye å nevne alle jeg har sett, så her er den siste av de bedritne filmene jeg har hatt den ulykke å ha sett, mer eller mindre, gjennom: Code Red (2001) (TV) - En dårlig Predator/Alien ripoff komplett med en småforstyrra ex-slodat som rekrutteres for å redde bror sin og stormannsgal general som går over lik for å nå sine mål. OBS generalen ER general, men bruker leiesoldater. wow Spørsmål: hvorfor skal hovedpersonene i slike filmer alltid gå gjennom milevis med tjukk jungel når de vet hvor de skal? Onde generalen flyr dit i helekopter mot slutten jo! Og hvorfor skal det være ugudelig vanskelig å dearmere en atombombe? Burde det ikke være mer poeng å gjøre det ugudelig vanskelig å armere bomba i stede? Så den jeg også. sugde stake! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Veldig veldig mange dårlige filmer der ute. Et par jeg bet meg merke i var Walking tall og The rundown aka Welcome to the Jungle Grunnen var kanskje supertalentet The Rock Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Så den jeg også. sugde stake! The reason. With a face this dumb, the movie had no bright future. EDIT: Oy! The Rock storspilte som stort skorpionmonster i The Mummy Returns da Endret 26. september 2005 av olefiver Lenke til kommentar
ivers_91 Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Veldig veldig mange dårlige filmer der ute. Et par jeg bet meg merke i var Walking tall og The rundown aka Welcome to the Jungle Grunnen var kanskje supertalentet The Rock Han må jo være en av tidenes dårligste skuespillere... Lenke til kommentar
PoW Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 http://www.imdb.com/title/tt0109280/ Black Belt Angels- Dårligste film!11111onetw0 Har kjøpt den! (når jeg var mindre vel og merke Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Så den jeg også. sugde stake! The reason. With a face this dumb, the movie had no bright future. EDIT: Oy! The Rock storspilte som stort skorpionmonster i The Mummy Returns da Eeh... han sugde stake der og... Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Battlefield Earth: A Saga of the Year 3000. Sci-fi med John Travolta. Sugde så mye at jeg vrei meg i stolen. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg skammer meg over å si det, men noen ganger støter jeg på filmer jeg forakter så mye at jeg ikke greier å se de ferdig. En av disse (få) er Punch-Drunk Love. Det kan ha med at jge ikke kan FORDRA trynet til Adam Sandler. Jeg prøvde meg også på å se Manhattan som 13-åring. Funket ikke helt det heller. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 A Dirty Shame må være det verste mølet jeg noensinne har sett. Det Største i Verden med Herborg er også drepende tragisk. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Aleksander den store Titanic Starship Troopers 2 Apocalypse Now Makan til kjedelige filmer skal man lete lenge etter. Selv om Apocalypse Now har fått terningkast 5/6 overalt, så skjønner jeg ikke hva som er så bra med den filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå