Gå til innhold

Hva er det dummeste du noen gang har gjort?

ivers_91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke sikker, men tror det må være den gangen jeg ringte til en i klassen min(trodde jeg) men det var såklart feil, uansett, ingen svarte så skulle legge igjen beskjed, gjorde det, oppga nummer etc. Senere på dagen snakket jeg med mamma, jeg sa jeg var usikker på om jeg ringte rett så hun sjekket opp nummeret. Jippi... jeg ringte til en person jeg ikke har hørt om, spurte etter en fyr han sansyneligvis ikke har hørt om, ba den ukjente om å be en andre kjente om ringe meg for å så oppgi feil nummer...

annet dumt jeg har gjort må vel være å sende sms til farfar i stedet for den jenta jeg flørtet med... det angrer jeg på... :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg er ikke sikker, men tror det må være den gangen jeg ringte til en i klassen min(trodde jeg) men det var såklart feil, uansett, ingen svarte så skulle legge igjen beskjed, gjorde det, oppga nummer etc. Senere på dagen snakket jeg med mamma, jeg sa jeg var usikker på om jeg ringte rett så hun sjekket opp nummeret. Jippi... jeg ringte til en person jeg ikke har hørt om, spurte etter en fyr han sansyneligvis ikke har hørt om, ba den ukjente om å be en andre kjente om ringe meg for å så oppgi feil nummer...

annet dumt jeg har gjort må vel være å sende sms til farfar i stedet for den jenta jeg flørtet med... det angrer jeg på... :ermm:

Er ikke en farfar glad for at barnebarne fører slekta enda litt videre bare da?

Lenke til kommentar

Nei. Tror nesten jeg står over. :tease:

Lurer på om det er noe annet jeg har gjort som var ganske så dumt... :hmm:

Joda, er et par år siden nå da. 4 -6 år siden, hadde akkurat vært på badet, pusse tennene før jeg skulle legge meg. Hadde på meg en ganske så irriterende boxer, var ikke knapper fremme så hendte at han "hang ut" der, jeg tenkte meg ikke noe spesielt om før jeg gikk i stua å sa god natt, skjønte ikke hvorfor de andre der lo... men når jeg gikk ned trappa så merka jeg noe... :blush: Vet ikke om det var det de lo av, pappa, kjæresten og datteren tin kjæresten.

EDIT: skrev "pappa kjæresten" i stedet for "pappa, kjæresten"

Endret av notalive
Lenke til kommentar
Nei. Tror nesten jeg står over.  :tease:

Lurer på om det er noe annet jeg har gjort som var ganske så dumt... :hmm:

Joda, er et par år siden nå da. 4 -6 år siden, hadde akkurat vært på badet, pusse tennene før jeg skulle legge meg. Hadde på meg en ganske så irriterende boxer,  var ikke knapper fremme så hendte at han "hang ut" der, jeg tenkte meg ikke noe spesielt om før jeg gikk i stua å sa god natt, skjønte ikke hvorfor de andre der lo... men når jeg gikk ned trappa så merka jeg noe...  :blush: Vet ikke om det var det de lo av, pappa, kjæresten og datteren tin kjæresten.

EDIT: skrev "pappa kjæresten" i stedet for "pappa, kjæresten"

EID! :lol:

Endret av Killerquo
Lenke til kommentar
noe av det dummeste eg har gjort er vel å registrere meg på dette forumet, greie rikkje å rive meg vekk i det heletatt. skulle ønske en mod kunne banne IPen min en måneds tid :) (hehe)

Gjør som @kd da - spam i SO4.

Jeg har gjort mye dumt oppgjennom årene, for å si det slik. Mye har jeg fortrengt, men jeg erindrer enda dem gangen jeg presterte å hoppe med mageplask uti et lite skogstjern på 40 cm - den verst tenkelige måten jeg kunne gjøre absolutt alle klærene våte. I tillegg hadde jeg ikke skift med meg. :blush:

Som toåring gjorde jeg òg noe liknende i Figgjo-elva - en genial handling som for øvrig fikk meg nesten drept. Hadde det ikke vært for en edel og observant mann som reddet meg fra de farlige strykene, ville jeg neppe eksistert i dag.

Ved flere anledninger har jeg dessuten, især i timene, av ren vane svart på andres anmodninger om hjelp, selv om de til tider har adressert seg til læreren. Meget flaut, spesielt når selv læreren anerkjenner at jeg sa "ja" i en oppgitt tone når eleven tydelig og klart ropte "Lise?".

Lenke til kommentar

Solgte min mc som kostet 80K pga div prob internt.

Trudde jeg skulle beatale på lånet med pengene jeg fikk men banken ville ha alle de pengene di skulle ha tjent med renter.

Dagen etter fikk jeg en giro i posten på kr 125.000

Jeg gikk finmekaniker lærling og hadde 2k i lønn.

Betalingsfrist 10dager.

EID!!

Eller kanskje da jeg sendte en startpistol til flere K i posten, så sjekket jeg ikke at posten gjorde alt riktig og den ble sendt som vanlig pakke .

Og christoffer orkrafor i stavanger slapp da å betale. :dribble: not.

Endret av War
Lenke til kommentar

Jeg må bare si meg enig med vår alles kjære TWFA:

Vi trenger ikke flere slike tråder, gjør vi. En tråd om det lureste dere har gjort noen gang kunne kanskje vært interessant lesning... wink.gif

(Og nei, det var ingen oppfordring til å lage en.)

Denne stenges.

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...