GrandMa Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 "Nei, jeg leser ikke meldingene dine" Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 har sagt mye jeg, men har en fra noen i klassen aleksander, jon og jeg sitter i gangen....daniel kommer gående forbi og aleksander sier(for kødd): har du lyst til pule jon? jon sier(også for kødd): e vet du vil! daniel sier(litt dumt):jaja, ikke mobb!! og der dreit han seg... Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 har en nå: pappa og læreren min har samme navn(lars) og jeg kaller pappa både for lars og pappa.....så d hender ofte(når jeg er trøtt) at de blir miksa litt om Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) utafor shell: Kompis(2) til purk: Kan du kjøre hjem kompissen(1), han har fått seg litt for mye å drikke (på kødd) kompis(1): hehehe purk: hehe meg: du kan få kuk for det Endret 8. oktober 2005 av scarface15 Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 utafor shell:Kompis(2) til purk: Kan du kjøre hjem kompissen(1), han har fått seg litt for mye å drikke (på kødd) kompis(1): hehehe purk: hehe meg: du kan få kuk for det hehehe........der dreit du deg best e har hørt Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) utafor shell:Kompis(2) til purk: Kan du kjøre hjem kompissen(1), han har fått seg litt for mye å drikke (på kødd) kompis(1): hehehe purk: hehe meg: du kan få kuk for det genialt. Fikk kompisen din en kjøretur? Endret 8. oktober 2005 av Snillingen Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Vil helst slippe å tenke på de dumme tingene jeg har sagt. Har fortrengt dem. me to Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 utafor shell:Kompis(2) til purk: Kan du kjøre hjem kompissen(1), han har fått seg litt for mye å drikke (på kødd) kompis(1): hehehe purk: hehe meg: du kan få kuk for det genialt. Fikk kompisen din en kjøretur? neh.... lazy ass cop.. jeg fikk heller ikke kjøretur 0_o Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 baksnakka noen mens han hørte på det.. Flaut ass.. Skjedd flere ganger.. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 baksnakka noen mens han hørte på det.. Flaut ass.. Skjedd flere ganger.. Klassiker... som i alle de amerikanske komiseriene: "Han står rett bak meg, ikke sant?" Gjort det selv ved flere anledninger... Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 utafor shell:Kompis(2) til purk: Kan du kjøre hjem kompissen(1), han har fått seg litt for mye å drikke (på kødd) kompis(1): hehehe purk: hehe meg: du kan få kuk for det genialt. Fikk kompisen din en kjøretur? neh.... lazy ass cop.. jeg fikk heller ikke kjøretur 0_o :!: :!: Det var faen meg dagens ! Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 baksnakka noen mens han hørte på det.. Flaut ass.. Skjedd flere ganger.. Klassiker... som i alle de amerikanske komiseriene: "Han står rett bak meg, ikke sant?" Gjort det selv ved flere anledninger... stemmer hehe Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Det er ikke nok blekk i tastaturet til å skrive alt det dumme jeg har sakt på 28 år Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 "Nei, det var ikke meg"... er jo en klassiker som er (for) mye brukt av meg.. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) eg har kalt læreren min for mamma og Info: hun var moren min og Endret 8. oktober 2005 av vegis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå