Bone Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Det er mye bra her.. Må innrømme at jeg ofte trekker på smilebåndet! Husker ikke så mye rart jeg har sagt.. Har jo hatt noen som allerede er nevnt, "mamm" til lærer'n, osv.. Men, jeg har spurt / sagt til min mor en gang, for moro skyld (vi har alltid vært venner, så det gikk litt greit, men hun så litt rart på meg), sa det på engelsk; I'm a Son of a Bitch! Who are you?? Syntes det var vittig selv! Lenke til kommentar
nree Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 I 6. klasse eller noe sånt sa jeg i klassen i sammenheng med ein leirskole:Jeg gidder f**n ikke ligge på rom med den j***a drittsekken. Jepp, du virker som en jevlig god venn.. Jeg var ikke venn med han akkuratt da Lenke til kommentar
Tore Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Vent, jeg må fylle mere dekk i lufta.! Når jeg lærte mine første ord sier muttern at jeg kalte ALT for immimme... Er dere helt dott i hodet.? Fylle mere LUFT i DEKKA..... ikke Dekk i Lufta.! Immimme, var ikke ment å være mosomt heller... Det skulle bety vinduet, men alt ble til immimmet... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Huff...Du sier noe der.. Sitter i en skoletime, skal rope på lærern og sier "Mamma" - Huff For ei lita stund siden satt vi å hadde klasse-frokost i klassen. Og så ville jeg at Puntimuml (fra forumet), som får i klassen min, skulle sende meg smøret. Så sa jeg: Pappa, kan du sende meg smørret? Da fikk alle latterkrampe, inklusiv meg. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Nice Danielsn Endret 30. september 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 har sakt pappa til læreren vår, stokker veldig ofte rundt på ordene, snakker ofte drit om folk osm står bak meg...men desverre husker jeg ikke noen gode nå, men kommer tilbake nå jeg har kommet på det Lenke til kommentar
royale Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 var vel på et framlegg der jeg så " SOKUU!!" istedenfor "KULT!!", Soku betyr kult på japansk btw... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Var litt idiotisk da jeg sa Mamma til læreren haha, jeg liker ikke hu akkurat! Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 på ungdomskolen så var det en lærer som var krafitg så vi på skolen kalte hun for breie..den første gangen jeg sa til hovedlærern kan du gi denne til breie..han tenker..tenke mer..breie sier han..åja hu ja..skal levere den til hu etterpå..Men den andre gangen, så skulle vi se film..men ingen andre steder var ledig..så sa jeg..vi kan jo ta rommet til breie da..så var det noen som hørte det da å lo så tårene rant..breie? sier musikklærern(dame) hvem er ?..så sier jeg:hu i topp etasjen..musikker lærern hyler ut : det der er noe av det frekkeste jeg har hørt..tenk å si noe som det der..det endte med at og de andre fikk gjennomgå resten av timen Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Veldig dårlig forklart. Tror du bør lære deg og bruke space, men ellers bra Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 I fjord en gang hadde jeg en vaktmester på skolen som ikke var helt frisk. Jeg vet ikke hva som var galt med han, men noe må det vert.. Han hinka bortover gulvet når han gikk, så alle kalte han "Hinky" da. Og en gang han trengte hjelp til å tømme båss-dunker så var jeg og en i klassen med han på dette, og jeg klarte selfølgelig å kalle han for Hinky når jeg skulle ha kontakt med han. Var ikke høg i hatten etter det. Jeg vet enda ikke navnet hans.. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 blir gal her! legger merke til at utrolig mange skriver sakt istedet for sagt av en eller annen merkelig grunn irriterer det meg, selv om jeg antageligvis har utrolig mange leifer selv Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Stor bokstav i ny setning er fint det også. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Folk skriver slik de skriver, trenger ikke å rette på skrivefeil. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Jeg rettet på han fordi han rettet på andre. Ville ikke gjort det ellers. Synes at hvis man skal klage på andre bør man tåle at andre klager på deg Endret 30. september 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Dumeste jeg har sagt nå i senere tid må vel bli 'æsj, brune øyne?' - til en søt jente som, ja. Nettopp hadde brune øyen. skjønner ikke hva jeg tenkte på =| Brunetter er jo det beste som finnes Eksempel: Endret 30. september 2005 av Andreaz_ Lenke til kommentar
K1M is me =) Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Vi sto en gjeng og sikuterte hårfarge, hva som er pent og hva som er stygt osv. Så skulle jeg beskrive en hårfarge og sa: "... akkurat som den farga **** har!" Og SÅ KLART må jo den jenta stå akkurat bak meg! Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Vi sto en gjeng og sikuterte hårfarge, hva som er pent og hva som er stygt osv.Så skulle jeg beskrive en hårfarge og sa: "... akkurat som den farga **** har!" Og SÅ KLART må jo den jenta stå akkurat bak meg! Da antar jeg at du sa at den hårfargen var stygg? Å jo da, jeg har sagt mamma til lærere, pappa til venner, kalt pappa det samme navnet som vennene mine har og alt det der. Når det kommer til det dummeste jeg har sagt... Nei, jeg vet rett og slett ikke... Men det finnes helt sikkert noe som tar kaka... Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) I fjord en gang hadde jeg en vaktmester på skolen som ikke var helt frisk. Jeg vet ikke hva som var galt med han, men noe må det vert..Han hinka bortover gulvet når han gikk, så alle kalte han "Hinky" da. Og en gang han trengte hjelp til å tømme båss-dunker så var jeg og en i klassen med han på dette, og jeg klarte selfølgelig å kalle han for Hinky når jeg skulle ha kontakt med han. Var ikke høg i hatten etter det. Jeg vet enda ikke navnet hans.. Haha! Du er ikke den eneste som har gjort den feilen. PS: Det er eit eller anna i hjernen hans. Dersom du snur han på hodet, dør han... Endret 30. september 2005 av Vo0do0 Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 " Dersom du snur han på hodet, dør han..." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå