Gå til innhold

Hva er det dummeste du noengang har sagt?

The Norwegian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snill som jeg er prøver jeg å lege psykolog med vennene mine, særlig jenter når de er på bånn...har hendt at det kommer noen feilformuleringer ut av meg da, ja.

Har en kompis som ikke få ganger har kalt meg både mamma og pappa. (Kan ha noe med et kallenavn ---> Matta :realmad: Liker ikkke dette, men har vært brukt sammen med Mathias i gud veit hvor mange år?) Er så jævlig fett når vi sitter hjemme hos han og han sier mamma/pappa/matta og alle tre snur seg for han bare babler :grin:

Lenke til kommentar
Jeg velger alltid mine kommentarer med omhu ( :roll: ), men en kamerat av meg fikk seg en blåveis av søstra si på 25 år, etter en samtale som gikk omtrent slik:

(Søstra har vært på badet, og "Christoffer" hører barbermaskinlyder)

*Søstra kommer ut av badet*

Christoffer - Hæhæ, trimma barten nå?

Søstra - Hæ?

Christoffer - Trim..

*smekk*

Uffda...søstra mi hadde bare ledd og greier...eneste er at hu bor ikke hjemme lenger, så :shrug:

Lenke til kommentar

Dummeste jeg noen gang har sagt :roll: Hmm..

Jeg veit det er mye, men jeg kommer ikke på no bra i farta..

Hadde jeg bare hatt no kompiser her som kunne hjulpet meg med å komme på no.. :D

Muligens.....

Meg: Hore!

Mamma: Hva kalte du meg?

Meg: Ingenting :innocent:

Mamma: Tror du jeg er dum? *Smekk*

Lenke til kommentar

Om ikke det dummeste, men kanskje det flaueste var vel når jeg rakket ned på blodrøde kommunister i trappa til en kammerat. På veggen bak meg hang det et bilde av bestefaren som håndhilste på mao, og et gruppebilde med 5-6 stykker hvor mao, han og noen russere var med på. Gjett om den familien er blodrød. :/

Lenke til kommentar
Har baksnakket flere da de har stått rett bak meg  :blush:

Det gjorde jeg senest for en og en halv time siden jeg :blush:

HEHEHE! Dette fikk meg til å tenke på dette klippet.

Følg med på hvordan hun prøver å ro seg vekk.

Og se det flere ganger for å se hvor nærmt den omtalede personen står hele tiden.

Det er sjelden jeg har blit så flau av å se noen andre drite seg ut.

http://www.big-boys.com/articles/officeparty.html

Lenke til kommentar

baaahh!! jeg sitter på skolen uten lyd!! jaja.. så skjønner ikke link :p

Iaffal, d dummeste jeg har sagt som jeg kommer på for øyeblikket:

vi har da to stykker i klassen som ikke er fra norge, meget koselig jenter egentlig :) men iaffal så er hu ene fra afrika da.

så satt vi klasserommet, og venter på at vi skal få tentamen i et eller annet fag.. og jeg har med meg min vakre cola-cap :D (som er lagd av colabokser) også blir jeg spurt av en i klassen; Hvem tror du lager slike? Fattige barn i afrika, Hva har man ellers disse til? :blush:

Lenke til kommentar

Jeg har sagt en god del dumme ting, men skal ta med noen jeg husker nå:

VI skulle ta klassebilde i 3. klasse på videregående, og en kompis var veldig treg til å sette seg så vi fikk tatt bildet. For meg så det ut som han bare sto der og gjorde ingenting så jeg ropte ut i kantina der det ikke bare var oss: "SETT DEG NED JÆVLA MONGIS!". Det jeg ikke hadde fått med meg var at en tilbakestående fyr på skola ville bli med på bildet, og kompisen min drev og skulle ordne plass til han andre fyren. Ei venninne ved siden av meg fortalte meg nettopp det, og jeg sank så ned i bakken at jeg ikke synes på bildet :)

Min mor arbeider på et sykehus og jeg skulle til henne etter skola en gang, videregående dette også. Skulle ta heisen opp fra kjelleren til 3. etasje, men heisen var full. En afrikansk dame som hadde med masse vaskeutstyr beklaget seg og sa med et smil at en ung herremann som meg kunne ta trappen, hvorpå jeg greide å si: "Svarte faen". Ikke til henne, men mer det faktum at jeg måtte ta trappa. Et sekund etter jeg sa det skjønte jeg hva jeg hadde sagt, og så at hun ble helt rar (forbannet og såra). Da beklaget jeg meg, og forklarte hvorfor jeg sa det, og vi ble vel "venner" igjen. Hun kjenner jo muttern, så det er ingen hard feelings siden jeg sa det til mamma også, bare så hun fikk vite det.

Ellers har jeg snakket ganske høyt om hvor mange ganger en av lærerene på skolen har vært utro mot kona, mens hans datter som gikk i min klasse satt _rett_ bak meg, hun kunne hørt om jeg hviska det til noen :)

Lenke til kommentar

Vell, vi hadde fotball cup på skolen, og mitt lag måtte ha en jente.. Vi fikk en som var fra Latvia, så sa en kompiss te meg (ganske høyt):

"Jeg vil faen ikke ha den latviske h*ra på laget!!"

Hun stod 1 meter bak han :D

Eller da jeg imiterte noe teit ei venninde hadde gjort, hun stod 2 meter bak meg.. Fikk meg ett slag da ja.. :whistle:

Endret av nooper
Lenke til kommentar

har vel vært et par ganger jeg har baksnakket et par jævla irriterende jenter (gjør det fortsatt, de har gitt meg et inderlig hat til idioter) mens dem kunne høre det.

meg: *baksnakke*

hun/dem bak ryggen min: hva faen sa du?

jeg: *tenke* hmm noen måte å lure seg unna...? nei. vel, vel skal i det minste ha ryggrad nok til å stå bak det jeg har sagt *tenke*

skjedd flere ganger, sier det rett i trynet på dem... egentlig mye bedre å innrømme og stå bak det du har sagt enn å feige ut. ikke at det egentlig gjorde noe for meg å si det i trynet på dem i og med at jeg hatet dem og hater dem fortsatt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...