ivers_91 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Trådstarter, du har sikkert sagt noe dumt siden du kom på temaet? der sier du noe kan ikke du si noe dumt du har sagt da trådstarter Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Det dummeste jeg har sagt er vel: "skal vi bli sammen?" Lenke til kommentar
ivers_91 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Det dummeste jeg har sagt er vel: "skal vi bli sammen?" det er det vel mange er som har sagt Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Trådstarter, du har sikkert sagt noe dumt siden du kom på temaet? der sier du noe kan ikke du si noe dumt du har sagt da trådstarter ... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Det dummeste jeg har sagt ... Hmm ... Kanskje at jeg baksnakket en veldig god venn, som de andre i "gjengen" ikke likte. Han har tilgitt meg, og jeg angret veldig på det. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Dummeste jeg har sagt... Er så mye... Kjenner igjen det med mamma/pappa på skolen. Ganske ofte. dummeste jeg har skrevet derimot, finner du på bash.org Dette var forresten ikke et forsøk på å lage en vits, ble rett og slett helt feil formulert... En gang for ikke så lenge siden var jeg på LAN til en kompis, sa han burde fått seg persienner, pga. sollys... gjett hva han hadde... Endret 26. september 2005 av notalive Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 En gang for ikke så lenge siden var jeg på LAN til en kompis, sa han burde fått seg persienner, pga. sollys... gjett hva han hadde... Den skjønte jeg ikke Lenke til kommentar
ivers_91 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 En gang for ikke så lenge siden var jeg på LAN til en kompis, sa han burde fått seg persienner, pga. sollys... gjett hva han hadde... Den skjønte jeg ikke han sa at han burde kjøpe seg persiennner for sol lyset, men det hadde han alt Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 En gang for ikke så lenge siden var jeg på LAN til en kompis, sa han burde fått seg persienner, pga. sollys... gjett hva han hadde... Den skjønte jeg ikke han sa at han burde kjøpe seg persiennner for sol lyset, men det hadde han alt Åja, da skjønte jeg den faktisk Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Jeg baksnakket en kamerat en gang, 8 år siden eller noe nå, men heldigvis hørte han det og ringte meg samme kveld så vi fikk skværet opp. I ettertid er jeg veldig glad for at jeg har en så god venn. Det hender jeg tenker på den episoden enda, selv om det er veldig lenge siden. edit: treig Endret 26. september 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
notalive Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Glemte du en setning i den posten eller er "Hei." det pineligste du noen gang har sagt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) En gang for ikke så lenge siden var jeg på LAN til en kompis, sa han burde fått seg persienner, pga. sollys... gjett hva han hadde... Den skjønte jeg ikke han sa at han burde kjøpe seg persiennner for sol lyset, men det hadde han alt :!: Det var vel ikke det han mente? Skjønte ikke den helt jeg heller... Endret 26. september 2005 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Glemte du en setning i den posten eller er "Hei." det pineligste du noen gang har sagt? Hvor får du pinligste fra? Og ja, hei er alt. Var jo det som startet det hele, som jeg nå angrer på. Noe som da gjør det til det dummeste jeg noen gang har sagt til en person. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Sorry mente dummeste... Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 "Hu er så feit at når hun går i gangene kjennes det ut som det er jordskjelv" Det sa jeg om en lærer mens hun sto bak meg Ble anmerkning det ja Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Husker ikke det dummeste jeg har sagt, men denne tråden minner meg om noe en i gamleklassa mi sa. "*Jentenavn* er jo et mænnfolk da!" Skrek han ut i klasserommet, gjett hvem som sto i døra. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Husker ikke det dummeste jeg har sagt, men denne tråden minner meg om noe en i gamleklassa mi sa. "*Jentenavn* er jo et mænnfolk da!" Skrek han ut i klasserommet, gjett hvem som sto i døra. *trekke pusten* Huff da... Lenke til kommentar
Blax Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Dummeste var at jeg sa til en jente at jeg ikke likte henne, når jeg egentlig gjorde det ;D Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg velger alltid mine kommentarer med omhu ( ), men en kamerat av meg fikk seg en blåveis av søstra si på 25 år, etter en samtale som gikk omtrent slik: (Søstra har vært på badet, og "Christoffer" hører barbermaskinlyder) *Søstra kommer ut av badet* Christoffer - Hæhæ, trimma barten nå? Søstra - Hæ? Christoffer - Trim.. *smekk* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå