The Norwegian Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hva er det dummeste du noengang har sagt til en venn, kjæreste, slektning, etc? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Tja... Jeg sier vel mer MYE litt dumt enn noe VELDIG dumt av og til... Det popper opp noen dårlig vitser av og til, det må være noe av det dummeste jeg har sagt! Lenke til kommentar
ivers_91 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Tja... Jeg sier vel mer MYE litt dumt enn noe VELDIG dumt av og til... Det popper opp noen dårlig vitser av og til, det må være noe av det dummeste jeg har sagt! har kalt mange jeg kjenner for mamma Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Tja... Jeg sier vel mer MYE litt dumt enn noe VELDIG dumt av og til... Det popper opp noen dårlig vitser av og til, det må være noe av det dummeste jeg har sagt! har kalt mange jeg kjenner for mamma Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Huff... Du sier noe der.. Sitter i en skoletime, skal rope på lærern og sier "Mamma" - Huff Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Huff...Du sier noe der.. Sitter i en skoletime, skal rope på lærern og sier "Mamma" - Huff ROFL! Den er kjip! :!: Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Huff...Du sier noe der.. Sitter i en skoletime, skal rope på lærern og sier "Mamma" - Huff ROFL! Den er kjip! :!: Jepp, det kan man trygt si. Særlig midt i en time, "mamma, kan du..." Å, søren Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) for flere år siden var jeg så ubetenksom og slem at jeg sa at moren min hadde veldig lav iq. hun ble jo veldig såret av det, men jeg var så idiot at jeg fortsatte å stå på mitt. har fortsatt veldig dårlig samvitighet pga dette, og unskylder meg hver gang jeg er på besøk. fikk henne til å ta iqtesten på mensa sine sider hvor hun scoret 134, altså 4poeng bedre enn det jeg fikk. flaut det derre der.. edit: leif Endret 26. september 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Huff...Du sier noe der.. Sitter i en skoletime, skal rope på lærern og sier "Mamma" - Huff :!: Du er ikke den eneste Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Huff...Du sier noe der.. Sitter i en skoletime, skal rope på lærern og sier "Mamma" - Huff :!: Du er ikke den eneste Takk for all medlidenhet, det trenger jeg! HAH! Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Huff...Du sier noe der.. Sitter i en skoletime, skal rope på lærern og sier "Mamma" - Huff :!: Du er ikke den eneste Takk for all medlidenhet, det trenger jeg! HAH! Har også en tendens til å kalle folk for "Mamma". vet ikke hvorfor. Men det blir som regel bare "Maaahheehe". Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Har baksnakket flere da de har stått rett bak meg Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Har baksnakket flere da de har stått rett bak meg Det gjorde jeg senest for en og en halv time siden jeg Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Hehe, jeg også bruker å gjøre det. Eller si dumme ting når feil folk er der. Satt i dag i engelsktima og tulla med borgerlig/kristlig konfirmasjon, jeg argumenterte om hvorfor borgerlig var best: "Det er bare de som får ta borgerlig som får knulle enda" Engelsklæreren stod rett bak meg: "Hva sa du nå? Fælt så rød du ble da?" EDIT: Skrivefeil Endret 26. september 2005 av loco-flirt Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hehe, dummeste jeg har sagt... Vel kansje ikke direkte sagt, men hvertfall tenkt: Var noen år siden da jeg fortsatt kjørte moped, skulle fra skolen og ned til butikken. 2 kamerater satt på i tillegg til meg, men det var jo i 12 tiden på dagen så jeg tenkte "Uff jaja, politiet kan jo ikke ta meg nå likevel, de er jo på jobb!" Hehe... Når jeg kom ned til butikken fant jeg ut hvor dumt det hørtes ut, begynte å le ganske så mye av min egen tankegang. Uff hehe Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Vil helst slippe å tenke på de dumme tingene jeg har sagt. Har fortrengt dem. Lenke til kommentar
ivers_91 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 jeg sa noe stykt om en og rett etterpå fant jeg ut at han sa rett nedenfor noen kammerater Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 jeg sa noe stykt om en og rett etterpå fant jeg ut at han sa rett nedenfor noen kammerater Haha, nice! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 jeg sa noe stykt om en og rett etterpå fant jeg ut at han sa rett nedenfor noen kammerater EID! :!: Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Trådstarter, du har sikkert sagt noe dumt siden du kom på temaet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå