Gå til innhold

Hva er det dummeste du noengang har sagt?

The Norwegian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

for flere år siden var jeg så ubetenksom og slem at jeg sa at moren min hadde veldig lav iq. hun ble jo veldig såret av det, men jeg var så idiot at jeg fortsatte å stå på mitt. har fortsatt veldig dårlig samvitighet pga dette, og unskylder meg hver gang jeg er på besøk. fikk henne til å ta iqtesten på mensa sine sider hvor hun scoret 134, altså 4poeng bedre enn det jeg fikk. flaut det derre der..

edit:

leif

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

Hehe, jeg også bruker å gjøre det. Eller si dumme ting når feil folk er der.

Satt i dag i engelsktima og tulla med borgerlig/kristlig konfirmasjon, jeg argumenterte om hvorfor borgerlig var best:

"Det er bare de som får ta borgerlig som får knulle enda" Engelsklæreren stod rett bak meg: "Hva sa du nå? Fælt så rød du ble da?"

EDIT: Skrivefeil

Endret av loco-flirt
Lenke til kommentar

Hehe, dummeste jeg har sagt... Vel kansje ikke direkte sagt, men hvertfall tenkt:

Var noen år siden da jeg fortsatt kjørte moped, skulle fra skolen og ned til butikken. 2 kamerater satt på i tillegg til meg, men det var jo i 12 tiden på dagen så jeg tenkte "Uff jaja, politiet kan jo ikke ta meg nå likevel, de er jo på jobb!" :blush:

Hehe... Når jeg kom ned til butikken fant jeg ut hvor dumt det hørtes ut, begynte å le ganske så mye av min egen tankegang. Uff hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...