Πεισιθάνατος Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 KaYcH HJEEELP! Svinekjøtt! Satans verk! Få det vekk! er ikke denne kommentaren latterliggjøring av en religions spiseregler? Det var en spøk, og ok, den var kanskje litt på kanten! Rent bortsett fra den har jeg ikke latterliggjort muslimenes spiseregler! Eller er det jeg som har tatt feil? Er muslimene kanskje en mutert menneskerase? Eller er de simpelthen ikke mennesker i det hele tatt? Jeg mener, hvis de faktisk blir syke og kan DØ av svinekjøtt..? Eller er det bare sånn at alle muslimer er allergiske mot svinekjøtt? Nei, jeg tror ikke at noe som helst av dette er fakta! Det her er også latterliggjøring. Du vet at muslimene trror at det er en synd å spise svinekjøtt, men du later som om muslimene tror at svinekjøttet er fysisk giftig. Muslimene sier ikke at de som folkegruppe er alergiske mot svinekjøtt, men de betrakter det som urent pga religionen sin. Jeg vil ikke legge meg opp i hva muslimene tror, men å påstå at svinekjøtt er giftig er å gå litt vel langt. Det er ikke latterliggjøring å synes dette. Svinekjøtt er ikke giftig, og det er derfor ikke forgiftning! Skal jeg bli nødt til å gjenta meg selv flere ganger? Er det da forgiftning? NEI! Om du hadde fulgt med i religionstimene dine så hadde du lært at det er mange som tror de kan bli forgiftet på det metafysiske planet. "Ojojojojojoj! Jeg spiste nettopp en potet! HJEELP, jeg kommer til å dø, for jeg tror at den er giftig!" Om noen hadde sagt dette, hadde du da trodd at de hadde spist noe helsefarlig? Det finnes nok av folk som tror masse rart. Det finnes folk som hele tiden tror at de er syke. Hypokondere kalles de! Tror du på disse personene? De som går til legen annenhver uke, og har koldbrann, blodforgiftning, hjerneblødning, etc.? Man skal være forsiktig med å dømme hvem som er hypokondere og ikke, men det er ikke det vi diskuterer nå. Hvis muslimene faktisk påstår at de blir forgiftet av å spise svinekjøtt, så vil jeg snart begynne å kalle dem hypokondere. Svinekjøtt er ikke giftig med mindre det er tilsatt noe suspekte greier. Skal jeg være nødt til å finne bevis for dette òg? At svinekjøtt ikke er giftig, mener jeg? Hvis du ikke tror meg så kan du få finne bevis selv! Her var det faktisk litt latterliggjøring, og den er betinget rettet mot muslimer. Hvis det er sant som du sier, at muslimer faktisk tror at de blir forgiftet, så latterliggjør jeg det. For svinekjøtt er faktisk ikke giftig, og å påstå at det forgifter en, er, i mine øyne, rett og slett patetisk. PS finn kildene dine som viser at det er blitt funnet rottekjøtt i kebaben Jeg vet ikke hvilken avis det var jeg leste det i, men den er uansett kastet for lengst. Da kan du velge å ikke tro meg, og la være å kommentere dette noe mer. Jeg har i hvert fall sagt mitt om dette. Howzer: Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Muslimer mener jo at svinekjøtt er "urent", ikke giftig. Forøvrig så er ikke svinekjøttet det suneste formen for kjøtt.(men ikke giftig altså). Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Muslimer mener jo at svinekjøtt er "urent", ikke giftig.Forøvrig så er ikke svinekjøttet det suneste formen for kjøtt.(men ikke giftig altså). Urent, ja, men ikke giftig! Urent er noe helt annet! Svinekjøtt er kanskje ikke den sunneste formsen for kjøtt, som du sier, men det er heller ikke usunt. Lenke til kommentar
Lyspære Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Meget stygg sak dette Jeg synes at muslimer som har vært utsatt for denne horrible forbrytelse omgående bør få 1 mill. nkr. i oppreisning, tilbud om krisepsykiatri samt tilbud om livsvarig uføretrygd Lenke til kommentar
howzer Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Det var en spøk, og ok, den var kanskje litt på kanten! Nei det var den ikke. Man bør latterliggjøre folk som med fullt alvor fremstår i media og snakker om at svinekjøtt er "forgiftning". Muslimer mener jo at svinekjøtt er "urent", ikke giftig. Personen som uttalte seg i media mente det var giftig. Les første innlegg i tråden. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Det var en spøk, og ok, den var kanskje litt på kanten! Nei det var den ikke. Man bør latterliggjøre folk som med fullt alvor fremstår i media og snakker om at svinekjøtt er "forgiftning". Her gjøres en 20-åring til talsmann for alle muslimer, han tror selvfølgelig ikke man kan dø av det og det går klart fram i artikkelen. Det må da være greit å si ifra? Om man bruker litt andre ord enn vi ville ha gjort, så fikk han fram poenget sitt og det må man da være enig i. Synes det er trist å se så mange som rotter seg sammen for å gjøre narr av muslimer i denne tråden, men det er kanskje en trend i tiden. Etter min mening har man rett til å vite hva man spiser og hvem bryr seg om muslimene ikke vil ha gris? Det er da helt uvesentlig i forhold til alt som betyr noe. For all del, fokuser på forskjellene! Lenke til kommentar
howzer Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Her gjøres en 20-åring til talsmann for alle muslimer, Sitat: "Når jeg jobbet som kokk på Harveys ble jeg på en måte tvunget til å være med på å forgifte muslimske brødre" han tror selvfølgelig ikke man kan dø av det og det går klart fram i artikkelen. Det må da være greit å si ifra? Nei, jeg synes ikke dette var noe å "si ifra" om. Dette er en ikke-sak. Den burde aldri vært tatt opp i media. Om man bruker litt andre ord enn vi ville ha gjort, så fikk han fram poenget sitt og det må man da være enig i. Hva er poenget, og hvorfor må man være enig i det? Hvis "poenget" er at denne tullingen mener at vi skal tilpasse oss muslimsk kultur i Norge, så er jeg helt uenig. Jeg mistenker dog at det ligger noe annet bak. Et hevnmotiv kanskje? Hvorfor sto han ikke på sitt da han ble bedt om å "forgifte muslimkse brødre"? Hvorfor venter han lenge før han "står frem" med dette? Hvorfor serverer han gladelig svinekjøtt til muslimer i utgangspunktet? Her lukter det råttent, og det er ikke svinekjøttet det kommer fra. Synes det er trist å se så mange som rotter seg sammen for å gjøre narr av muslimer i denne tråden, men det er kanskje en trend i tiden. Hvis du ikke har fått med deg dette allerede, så er det tullinger som påstår at svinekjøtt er giftig vi gjør narr av. Og folk som mener at tilflyttende minoriteter skal diktere hvordan samfunnet vårt skal se ut. Etter min mening har man rett til å vite hva man spiser og hvem bryr seg om muslimene ikke vil ha gris? Hvis muslimene ikke vil ha gris, så får de selv sørge for at maten de bestiller ikke inneholder svinekjøtt. Det er da helt uvesentlig i forhold til alt som betyr noe. Det er slett ikke "uvesentlig" at noen går ut i media på denne måten. Dette er bare nok et eksempel på at norsk kultur og vane gjøres til syndebukk for noen som ikke klarer å ta ansvaret for seg selv. For all del, fokuser på forskjellene! La meg minne om at det ikke var jeg som gikk ut i media og begynte å snakke om at svinekjøtt er gift. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Det var en spøk, og ok, den var kanskje litt på kanten! Nei det var den ikke. Man bør latterliggjøre folk som med fullt alvor fremstår i media og snakker om at svinekjøtt er "forgiftning". Nei, akkurat den spøken om "HJEELP! Satans verk!", var latterliggjøring av spisevanene til muslimene... Den var litt på kanten. Men alle de andre "latterliggjøringene" var latterliggjøring av å kalle svinekjøtt giftig. Når de påstår noe slikt så fortjener de ikke annet enn å bli latterliggjort. Muslimene må også kunne skille på religion og virkelighet! Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Muslimene må også kunne skille på religion og virkelighet! Hva mener du med det? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Muslimene må også kunne skille på religion og virkelighet! Hva mener du med det? Og da gjentar man seg selv ennnda en gang: Svinekjøtt er ikke gift! Deres religion: Svinekjøtt er giftig og hva enn de tror. Jeg skal ikke legge meg mere opp i det. Virkeligheten: Svinekjøtt er ikke giftig! Er det nødvendig å forklare mer, eller har jeg gjentatt meg selv nok? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) han tror selvfølgelig ikke man kan dø av det og det går klart fram i artikkelen. Det må da være greit å si ifra? Nei, jeg synes ikke dette var noe å "si ifra" om. Dette er en ikke-sak. Den burde aldri vært tatt opp i media. Du vet like godt som meg at alt som folk er interessert i å lese om og som i dette tilfellet til og med har ført til en uproporsjonert lang tråd i forhold til forumet, kommer i media. Dette medfører ikke dermed at evnet er noe viktig og jeg hadde aldri giddet og svare heller, dersom jeg ikke hadde kjedet meg på jobben. Om man bruker litt andre ord enn vi ville ha gjort, så fikk han fram poenget sitt og det må man da være enig i. Hva er poenget, og hvorfor må man være enig i det? Hvis "poenget" er at denne tullingen mener at vi skal tilpasse oss muslimsk kultur i Norge, så er jeg helt uenig. Du er ikke dummere enn at du forstår poenget i denne avisartikkelen, nemlig at serverer man "beef burgers", så bør det være oksekjøtt. Jeg tviler ikke over at du mener dette men synes du virkelig dette er å "tilpasse oss muslimsk kultur i Norge"? Burgere er såvidt meg bekjent opprinnelig amerikanske og de fleste serverer de som de er ment og serveres, inneholdende rent oksekjøtt! Jeg mistenker dog at det ligger noe annet bak. Et hevnmotiv kanskje? Hvorfor sto han ikke på sitt da han ble bedt om å "forgifte muslimkse brødre"? Hvorfor venter han lenge før han "står frem" med dette? Hvorfor serverer han gladelig svinekjøtt til muslimer i utgangspunktet? Her lukter det råttent, og det er ikke svinekjøttet det kommer fra. Ja selvfølgelig, denne servitøren er en veldig ond og umoralsk person Synes det er trist å se så mange som rotter seg sammen for å gjøre narr av muslimer i denne tråden, men det er kanskje en trend i tiden. Hvis du ikke har fått med deg dette allerede, så er det tullinger som påstår at svinekjøtt er giftig vi gjør narr av. Og folk som mener at tilflyttende minoriteter skal diktere hvordan samfunnet vårt skal se ut. Som jeg tidligere har nevnt, er det ingen som har trodd at svinekjøtt er giftig. At denne servitøren brukte dette, kan jo skyldes et dårlig ordforråd. At du, som de andre, skulle henge deg opp i denne upresise formuleringen, forundrer meg egentlig litt. Etter min mening har man rett til å vite hva man spiser og hvem bryr seg om muslimene ikke vil ha gris? Hvis muslimene ikke vil ha gris, så får de selv sørge for at maten de bestiller ikke inneholder svinekjøtt. Det er jo derfor de som serverer mat, plikter å opplyse om hva de serverer. Eller mener du at hvis jeg spiser på en kinesisk restaurant, skal bli nødt til å spørre om peking-ducken deres egentlig er katt? Det er da helt uvesentlig i forhold til alt som betyr noe. Det er slett ikke "uvesentlig" at noen går ut i media på denne måten. Dette er bare nok et eksempel på at norsk kultur og vane gjøres til syndebukk for noen som ikke klarer å ta ansvaret for seg selv. Det har ingenting med norsk kultur og gjøre å servere burgere med grisekjøtt. For all del, fokuser på forskjellene! La meg minne om at det ikke var jeg som gikk ut i media og begynte å snakke om at svinekjøtt er gift. Det er det ingen som har gjort. Er du litt på defensiven nå? Sinna? Endret 4. oktober 2005 av Munch Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Muslimene må også kunne skille på religion og virkelighet! Hva mener du med det? Og da gjentar man seg selv ennnda en gang: Svinekjøtt er ikke gift! Deres religion: Svinekjøtt er giftig og hva enn de tror. Jeg skal ikke legge meg mere opp i det. Virkeligheten: Svinekjøtt er ikke giftig! Er det nødvendig å forklare mer, eller har jeg gjentatt meg selv nok? Religionen dems sier at svinekjøtt er urent og med mindre du kan bevise at deres Gud ikke finnes så bør du godta at svinekjøtt kan være urent i virkeligheten. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Religionen dems sier at svinekjøtt er urent og med mindre du kan bevise at deres Gud ikke finnes så bør du godta at svinekjøtt kan være urent i virkeligheten. Hva har "urent" med giftig å gjøre? Kan du bevise at guden deres faktisk finnes? Svar ønskes! Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Religionen dems sier at svinekjøtt er urent og med mindre du kan bevise at deres Gud ikke finnes så bør du godta at svinekjøtt kan være urent i virkeligheten. Hva har "urent" med giftig å gjøre? Kan du bevise at guden deres faktisk finnes? Svar ønskes! sitatet ditt var Muslimene må også kunne skille på religion og virkelighet! ikke at "urent ikke har noe med giftig å gjøre. Guden deres sier at Svinekjøtt er urent Kan du bevise at guden deres faktisk finnes? Nei, det kan jeg ikke og du kan ikke motbevise det så da burde du akseptere at noen tror at Gud er virkelig Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) han tror selvfølgelig ikke man kan dø av det og det går klart fram i artikkelen. Det må da være greit å si ifra? Nei, jeg synes ikke dette var noe å "si ifra" om. Dette er en ikke-sak. Den burde aldri vært tatt opp i media. Du vet like godt som meg at alt som folk er interessert i å lese om og som i dette tilfellet til og med har ført til en uproporsjonert lang tråd i forhold til forumet, kommer i media. Godt poeng der! Media skriver om det som opptar folk. Dette emnet opptar folk nok til at det 150 svar i denne tråden, hvorav minst halvparten fra folk som mener at dette er en "ikke-sak" som det ikke er verd å skrive om. Trådstarter inklusive. Tatt i betraktning at det er den mest populære diskusjonen her på PRS for øyeblikket, er det noen som synes det er rart at en tabloidavis skriver om det? Dere vet hva jeg mener om både Dagbla' og den slags oppslag (jakthunder som blir ulvemat inkludert), men hvis det ikke var noe å snakke om, hvorfor har vi denne tråden i det hele tatt? Har forumets medlemmer en lavere terskel for tabloide diskusjoner enn løssalgspressen? Jeg fant det språklige aspektet i dette interessant, så jeg spurte noen av mine mange amerikanske bekjente om å uttale seg om det, men siden folk som ikke er enig blir avfeid som kverulanter med manglende språkforståelse mistet jeg litt lysten på å fortsette diskusjonen... Geir Endret 4. oktober 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Religionen dems sier at svinekjøtt er urent og med mindre du kan bevise at deres Gud ikke finnes så bør du godta at svinekjøtt kan være urent i virkeligheten. Hva har "urent" med giftig å gjøre? Kan du bevise at guden deres faktisk finnes? Svar ønskes! sitatet ditt var Muslimene må også kunne skille på religion og virkelighet! ikke at "urent ikke har noe med giftig å gjøre. Guden deres sier at Svinekjøtt er urent Kan du bevise at guden deres faktisk finnes? Nei, det kan jeg ikke og du kan ikke motbevise det så da burde du akseptere at noen tror at Gud er virkelig Du sier at urent ikke har noe med giftig å gjøre? Så hvorfor trekker du da inn det? Jeg har i hvert fall sett meg lei av at de sier at kjøttet er giftig, men jeg har ikke sagt noe på at de kaller det urent. Og du kan ikke bevise at guden finnes, nei! Neivel! Da kan jeg jo bare si det samme som deg! Da burde du akseptere at svinekjøtt ikke kan være urent i virkeligheten. Synes du ikke dette blir for dumt? Virkeligheten er at noen tror at svinekjøtt religionsmessig er urent, og andre ikke. Legevitenskapen sier at svinekjøtt ikke er giftig, og det er heller ikke kjent at folk har dødd av å spise svinekjøtt. Og, nei, jeg har ikke kilder for dette, annet enn min egen erfaring gjennom 16 år. Hvis du mener dette er feil, så kan du finne bevis mot dette siden jeg er lat, fordi jeg rett og slett ikke gidder å finne bevis for noe som dette, og fordi jeg visstnok er dårlig til til å finne bevis. Og hvis vi skal basere alt på hva folk tror og ikke, så hadde det blitt fullstendig kaos. Om så disse muslimene faktisk hadde trodd at det var forgiftning, så hadde det fortsatt vært like patetisk å whine i media om at "jeg forgifter muslimske brødre (muslimske søstre var ikke nevnt, var de vel?) fordi jeg jobber på et sted der det er litt bacon i hamburgerene" når mennesker har spist gris omtrent så lenge som både menneskene og grisen har levd på samme sted. Jeg vet ikke hva legene/hvem enn det er sier, men jeg kjenner ikke til noen uttalelser/undersøkelser der det er blitt slått fast at svinekjøtt er giftig. Om jeg sier at jeg tror at melk er giftig, skulle jeg da bestilt pannekaker, fått vite at det var melk i pannekakene, og etterpå lagd et ramaskrik fordi jeg i min egen lille tro kan dø av det? (Og, nei, som nevnt før, her er det ikke snakk om allergikere. For allergikere kan det faktisk være farlig.) Skal vi basere samfunnet på tro eller på viten? Hva folk velger å spise og ikke, kan de styre med selv. I et samfunn basert på viten kan fortsatt muslimer la være å spise svin. Så.. det jeg mener.. som sagt mange ganger før: Det er rett og slett forkastelig at folk starter å klage på at de er forgiftet fordi de i sin egen lille tro har det for aeg at det er slik, selv om det i virkeligheten er annerledes. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Men herrregud da folkens, ikke heng dere opp i om det er giftig,urent, en forgiftning eller hva dere nå vil kalle det.. Selv om personen kalte svinekjøtt en forgiftning for muslimer, så betydde ikke det at kjøttet var _giftig_ ! Jeg håper for deres egen skyld at dere ikke mente/mener noe seriøst med det.. Endret 4. oktober 2005 av -mAdz- Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Du sier at urent ikke har noe med giftig å gjøre? Så hvorfor trekker du da inn det? Jeg har i hvert fall sett meg lei av at de sier at kjøttet er giftig, men jeg har ikke sagt noe på at de kaller det urent. Jeg sier at sittet jeg kommenterte ikke har noe med om svinekjøtt er giftig eller ikke. Muslimene må også kunne skille på religion og virkelighet! var sitatet Og du kan ikke bevise at guden finnes, nei! Neivel! Da kan jeg jo bare si det samme som deg! Da burde du akseptere at svinekjøtt ikke kan være urent i virkeligheten. Synes du ikke dette blir for dumt? Ingen vet om Gud finnes eller ikke og da burde man akseptere meningene til de troende så lenge de er innenfor norsk lov. Om du ikke kan bevise at Gud ikke finnes eller kan finne feil i Koranen så burde du ikke komme med utsagn m at religon ikke har noe med virkeligheten å gjøre. Virkeligheten er at noen tror at svinekjøtt religionsmessig er urent, og andre ikke. nettopp og det bør respekteres. Da bør ikke du komme meed sitater som Muslimene må også kunne skille på religion og virkelighet med mindre du kan bevise at det ikke finnes noen Gud eller at Koranen er feil. Jeg sier ikke at det finnes en Gud, men siden man ikke vet så burde man godta andres tro og ikke komme med bombastiske uttalelser. Endret 4. oktober 2005 av Snillingen Lenke til kommentar
howzer Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 For å svare på dette først: -mAdz-: Jo, det er nettopp slikt vi må "henge oss opp i" og ta ondet ved roten før det gjør større skade. Svinekjøtt er ikke giftig, og ferdig med det. Media skriver om det som opptar folk. Dette emnet opptar folk nok til at det 150 svar i denne tråden, hvorav minst halvparten fra folk som mener at dette er en "ikke-sak" som det ikke er verd å skrive om. Trådstarter inklusive. Nå misforstår du (med vilje?). Det som er en "ikke-sak" er at et serveringssted serverer svinekjøtt. Det som derimot er en ganske viktig sak er hvordan denne personen fikk slippe till i media med pisspreiket sitt. Det skulle aldri skjedd. Så for å gjenta det, hvis det var noe som var vanskelig å skjønne: Det er ikke det at serveringsstedet hadde svinekjøtt i maten som er problemet, men at en person gikk ut i media på denne måten, og til og med begynte å bable om "forgiftning". Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Du sier at urent ikke har noe med giftig å gjøre? Så hvorfor trekker du da inn det? Jeg har i hvert fall sett meg lei av at de sier at kjøttet er giftig, men jeg har ikke sagt noe på at de kaller det urent. Jeg sier at sittet jeg kommenterte ikke har noe med om svinekjøtt er giftig eller ikke. Muslimene må også kunne skille på religion og virkelighet! var sitatet Jeg skjønner ikke helt hva det er du prøver å si.. Og du kan ikke bevise at guden finnes, nei! Neivel! Da kan jeg jo bare si det samme som deg! Da burde du akseptere at svinekjøtt ikke kan være urent i virkeligheten. Synes du ikke dette blir for dumt? Ingen vet om Gud finnes eller ikke og da burde man akseptere meningene til de troende så lenge de er innenfor norsk lov. Om du ikke kan bevise at Gud ikke finnes eller kan finne feil i Koranen så burde du ikke komme med utsagn m at religon ikke har noe med virkeligheten å gjøre. Poenget mitt var at man ikke kan bevise det, men heller ikke kan motbevise det. Jeg kom med akkurat den samme påstanden som deg, bare motsatt siden du ikke kunne bevise at guden finnes. Jeg respekterer at de har en annen tro enn meg, og jeg respekterer at de tror på den så lenge den ikke angår meg. Det at folk tror på forskjellige ting er en del av virkeligheten, men det folk tror er ikke nødvendigvis virkelig. Vi bør basere samfunnet på det vi vet at er rett, og ikke det noen tror at er rett. Virkeligheten er at noen tror at svinekjøtt religionsmessig er urent, og andre ikke. nettopp og det bør respekteres. Da bør ikke du komme meed sitater som Muslimene må også kunne skille på religion og virkelighet med mindre du kan bevise at det ikke finnes noen Gud eller at Koranen er feil. Jeg sier ikke at det finnes en Gud, men siden man ikke vet så burde man godta andres tro og ikke komme med bombastiske uttalelser. Jeg respekterer det, men de bør fortsatt skille på tro og virkelighet. Det er synd at det ikke er flere som kan det! Dine uttalelser er like bombastiske som mine! Det er rett og slett forkastelig at folk starter å klage på at de er forgiftet fordi de i sin egen lille tro har det for seg at det er slik, selv om det i virkeligheten er annerledes. Edit: -mAdz-: Jeg tror ikke at personen mente at maten var giftig, men da trengte han heller ikke å si at det var forgiftning. Det er unødvendig overdrivelse! Endret 4. oktober 2005 av KaYcH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå