ovstedal Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hei! Jeg har en Daewoo matiz SE som jeg noen ganger opplever et problem med. Problemet oppstår med jevne mellomrom. Problemet er at når jeg har kjørt og skal stanse motoren ved å ta ut nøkkelen av tenningen, så skjer det noen ganger at parkeringslysene ikke slår seg av (du hører den vanlige pipe advarselen som en får når en ikke har slått av lysene). Jeg shar sjekket at lysene står i OFF posisjon noe som de gjør. Det jeg må gjøre er å starte motoren og stoppe den igjen noen ganger... Plutselig så slår lysene seg av... Noen som har opplevd noe lignende?? Håper noen kan hjelpe meg, da det er veldig frustrerende.... Lenke til kommentar
otis Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Høres jo ut som et relè som ikke slår seg av. Finn ut hvilket relè som går til parklysene og kakk litt i det når lysene ikke vil slå seg av. Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg er ganske sikker på at det er ett relè. Har selv ett problem med ett relè. Dette relèet er til ekstra lysene. Opplevd 2 ganger at relèet har hengt seg fast. Ikke morsomt å møtte biler dah... Dette relèet er for øvrig ett Hella relè på 30A. Kjører kun 10A igjennom det. Må være produksjons feil. Skal klage i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå