aaandy Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Heisann ! Jeg deler internettforbindelsen min med leieboeren, og ønsker derfor å få prioritert forskjellig type trafikk. Jeg sitter her og klør meg litt i hodet når jeg skal prøve og prioritere båndbredde i min Linksys WRT54GS, det jeg er ute etter er mulighet for å gi mitt IP telefoniadapter høyeste prioritet, samt sørge for at det ikke er begrensning på å laste ned mail, surfe på nett, spilling av WoW, nedlastingsprogrammer skal få laveste prioritet, men full båndbredde hvis ingen andre programmer trenger den etc... Det jeg ser for meg at jeg trenger er: 1: Laste inn "gratis" 3 parts Firmware (Hvilken ?) 2: Finne ut hvilke porter de forskjellige applikasjonene bruker/trenger (Er det et program el. som kan finne dette for meg ?) 3: Få satt dette opp i routeren (Hadde vært supert å fått hjelp til dette, er noob innen dette feltet) WRT54GS v/1.1 med Orginal Linksys Firmware Version : v4.70.6 Mvh: aaandy Lenke til kommentar
kvase Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 http://itpro.no/download.php?op=viewsdownload&sid=53 Lenke til kommentar
vpaulsen Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Denne kan vel hjelpe deg litt med firmware hvertfall Lenke til kommentar
aaandy Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 http://itpro.no/download.php?op=viewsdownload&sid=53 Mener på at problemet mitt kan løses med firmware/oppsett i routeren min, det er vel egentlig det jeg er på jakt etter, disse programmene du henviser til må vel installeres på alle maskinene i nettverket ?.. Men takk for responsen iallefall.. aaandy Lenke til kommentar
aaandy Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 "bump" Ingen som har erfaringer ??, har inntrykk av at dette er noe som mange lurer på... aaandy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå