Gå til innhold

6800-kort med dual DVI

qdos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva med å ikke bruke den kjølern fra Zalman da.. hvis du abselut skal ha dual-DVI

Poenget med dette kabinettet er nettopp at det skal være helt stille, og dual DVI har lavere prioritet enn et helt stille kabinett! Jeg har aldri sagt at jeg absolutt skal ha dual DVI, men hvis det finnes et 6800 med dette får jeg i pose og sekk :)

Lenke til kommentar

Elling, du burde heller bestille et ATi kort. Disse har vel en varmeutvikling som er omtrent halvparten av tilsvarende nVidia kort. Eventuelt kunne du gått ned til 6600GT.

Gratulerer for øvrig med et kjempemessig kabinett. Har ønsket meg et slikt i lang tid. Fornøyd med kabinettet? Er harddiskstøy fortsatt et problem?

Lenke til kommentar

Jeg bestilte først et Radeon 9800 pro, ettersom det var det beste AGP-kortet som er kompatibelt med kabinettet. X800 kan ikke brukes. Ettersom 9800 aldri ser ut til å komme på lager går jeg for et 6800 i stedet og åpner de siste 4 pipelinene så jeg får et 6800 GT. Mer enn bra nok for WoW :)

Ettersom jeg ikke har noe nytt skjermkort enda, bruker jeg et gammelt Ti4200 med en støyende vifte. Denne viften bråker så mye at jeg ikke hører harddisken enda, men jeg ser frem til å kun høre harddisken snart :) Støyen ble uansett redusert mye ved å få bort PSU og CPU-vifter.

Endret av Elling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...