qdos Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Prøver å finne et 6800 med dual DVI, og har kommet over XFX 6800. Problemet er at jeg ikke finner noen butikker som selger det. Prisguiden oppgir at PCutstyr og Komplett har det, men disse peker til feil modell hos butikkene som ikke har det. Er det noen andre butikker som har det? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 XFX GeForce 6800GT 256MB GDDR3 AGP8X, Tv-Out, Dual-DVI Dette AGP kortet har dual-DVI. Er ikke sikker på om det var AGP du skal ha. Si gjerne litt mere utfyllanes i første posten neste gang Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Fant ikke neon andre kort i prisguiden enn det xfx kortet til overkommelig pris. Spørs om du ikke må opp på GT modellen eller noe sånt. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Kan ikke bruke GT-versjonen på grunn av varmeutvikling, maks en plain 6800 (AGP). Kortet skal inn i et vifteløst Zalman TNN500AF, og heatsinken klarer ikke å ta unna mer varme enn et 6800 utvikler. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 hva med å ikke bruke den kjølern fra Zalman da.. hvis du abselut skal ha dual-DVI Lenke til kommentar
qdos Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 hva med å ikke bruke den kjølern fra Zalman da.. hvis du abselut skal ha dual-DVI Poenget med dette kabinettet er nettopp at det skal være helt stille, og dual DVI har lavere prioritet enn et helt stille kabinett! Jeg har aldri sagt at jeg absolutt skal ha dual DVI, men hvis det finnes et 6800 med dette får jeg i pose og sekk Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Elling, du burde heller bestille et ATi kort. Disse har vel en varmeutvikling som er omtrent halvparten av tilsvarende nVidia kort. Eventuelt kunne du gått ned til 6600GT. Gratulerer for øvrig med et kjempemessig kabinett. Har ønsket meg et slikt i lang tid. Fornøyd med kabinettet? Er harddiskstøy fortsatt et problem? Lenke til kommentar
qdos Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Jeg bestilte først et Radeon 9800 pro, ettersom det var det beste AGP-kortet som er kompatibelt med kabinettet. X800 kan ikke brukes. Ettersom 9800 aldri ser ut til å komme på lager går jeg for et 6800 i stedet og åpner de siste 4 pipelinene så jeg får et 6800 GT. Mer enn bra nok for WoW Ettersom jeg ikke har noe nytt skjermkort enda, bruker jeg et gammelt Ti4200 med en støyende vifte. Denne viften bråker så mye at jeg ikke hører harddisken enda, men jeg ser frem til å kun høre harddisken snart Støyen ble uansett redusert mye ved å få bort PSU og CPU-vifter. Endret 26. september 2005 av Elling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå