soi77 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6070BPLUS http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...BSCAND&toc=3050 Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Pluss, tro meg, det uttrekkbare hovedkortbrettet er verdt de ekstra kronene, er deilig å jobbe med det. Var herlig når jeg monterte vannkjøling. Sitte på ett bort UTEN alle kantene rundt, bare den lille hovedkortplata..! Lenke til kommentar
soi77 Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 nokken som har bilde frå kabinettet med inmat i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Pluss, tro meg, det uttrekkbare hovedkortbrettet er verdt de ekstra kronene, er deilig å jobbe med det. Var herlig når jeg monterte vannkjøling. Sitte på ett bort UTEN alle kantene rundt, bare den lille hovedkortplata..! Kløne Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hvis du vil ha en mest mulig stilegående pc og ikke skal ha vannkjøling,så bør du gå for SCAND. Det har 2 stk 120mm vifter på bare 16db. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Skjønner virkelig ikke at Scand er billigere enn Plus -det burde jo vært omvendt. Og de 120mm viftene er smooth! Jeg hadde regnet med å måtte bytte de ut i mitt eget kabinett men de er faktisk supre. Så med mindre du må ha hovedkortbrettet er det et enkelt valg. De føttene så jo litt morsomme ut også! Edit: motherboardtrayet = ikke god norsk Endret 26. september 2005 av Slettet-52Y1nIV0tv Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Kløne Har ikke noe med det å gjøre, er bare det at det er MYE mer lettvint å gjøre det uten sidene på kabinettet i veien. For å si det sånn så kan jeg gjøre mye skruving med 2 skiftnøkler, jeg har fremdeles 2 sett med fastnøkler fordi det er enklere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå