Gå til innhold

Noen som har fått inn EOS 5D?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, ser at du er en mann (?) i smerte, det er ingenting som er verre enn å ha penga, ha tatt beslutningen, og så... "nei, den har vi ikke mer igjen av nei".

Det verste er at det kan se ut som det tar litt tid før neste levering kommer, forstå det den som kan. Fotovideo antyder minst ut i neste uke..

Endret av olemm
Lenke til kommentar

Jeg får lide i stillhet, eller ta det som en mann (begynne å grine i følge dama), når jeg kjøpte min 20D 2 dager etter at den ble tilgjengelig var det ingen som trodde de skulle få den inn for november, tidligst, og "alle" hadde lange ventelister, men streifet innom Oslo kameraservice 22 september på vei til optikkeren og gikk ut igjen med ett av du eksemplarer de hadde inne...

Ser Fotohuset tar ca 1500 kr mindre enn de andre da... rart?

Lenke til kommentar

Var og "kjente" på Oslo Kameraservice' utstillingseksemplar idag, en meget god følelse å ha det i hånden, det ligger bedre enn min EOS 20D, søkeren er STOR, for en som er vant med 20D søkeren er det jammen en ny verden, LCD skjermen bak er stor og fin, dette virket veldig potent, og 17-40mm som sto på ble virkelig vid.. gleder meg til å få vidvinkel slik det skal være igjen!

Men de ville ikek selge utstillingsmodellen, sukk, og Fotohuset hadde ikke noen inne heller.... må nok smøre seg med tolmodighet

Lenke til kommentar

tja, om det er ett kamera til 20' eller 12,5' så er man vel like forsiktig? jeg er i allefall det, men det skal jo være ett verktøy som skal brukes da, og det tåler nok en god del mer enn vi vanlige hobbyfotografer tror, men å ha nakkeremmen rundt halsen om ikke annet, det er neppe noe dumt valg :-)

Lenke til kommentar

Mitt skulle dukket opp i dag, men typisk Canon så kom det ikke.

I følge min leverandør er neste dato: 3 november! ARGH!!

Det er surt det.

Ringte Canon som sa at det ikke kom noe på ihvertfall 2-3 uker. DOBBELT ARGH!

Er ikke noe særlig klar for 5D jeg da? Neida :)

Lenke til kommentar
Å.. jeg fikk bekreftet min i dag fra SMG i Sandefjord.. rart, de hadde visst fått inn endel

Hvis noen har fått tak i et parti i utlandet (Norge er vel omtrent minst prioritert av Canon), så er det ikke annet enn smart å ta det inn. Tror folk blåser en lang marsj i om det er EU eller norsk modell når det er et såpass etterlengtet kamera. Kan det være dette SMG har fått tak i? For ingen andre som kjøper fra Canon Norge får flere på lang tid.

Når det kommer flere til Norge, vet ikke engang Canon. Canon har alltid vært elendige på levering av store nyheter til Norge. Håpte at de ville forbedre seg litt etterhvert, men virker nesten bare som det er blitt verre. Hvorfor lansere et nytt kamera når de ikke klarer å levere det? Hvorfor ikke produsere noen flere eksemplarer før det slippes ut på markedet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...