Birger Blomvik Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Mornings. Min kjære Harddisk tok fyr her en kveld og printkortet brant opp. Dog ser det ut til at selve disken er OK. Derfor lurer jeg på om noen der ute kan selge med et printkort til denne typen ? Eller jeg kan like godt ta hele disken, så flytter jeg printkortet selv. Maxtor DiamondMax Plus 9, 120 GB, ATA/133 HDD. Den er fra ca. oktober 2003. Trenger dere flere opplysninger, så gi meg et vink. Tusen takk på forhånd. Birger Blomvik, Kr.sund N Endret 26. september 2005 av Birger Blomvik Lenke til kommentar
kindings Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 HDen tok fyr? Hvordan skjedde det? Ellers er det sikkert mange folk der ute med det motsatte problemet, dvs med hakk i plata og resten av elektronikken inntakt. Dog må du nok legge ut produktnummeret på HDen, dersom du skal ha noe håp. Men dersom jeg forstår dette riktig ville jeg ikke satt håpet for mye opp, tipper både lesehoder og plater kan være skadd. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 har en fullt fungerende 120GB / 2MB maxtor fra nov. 2002. Tipper den er ganske lik. Send en PM om ingen tilbyr disk med feil på lesehode/plater. Lenke til kommentar
Birger Blomvik Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Jepp. Tok fyr. En av de svarte databrikkene ble overopphetet. Det brant i selve brikken og den åpnet seg/sprakk opp. Ikke det at det var varmt i kabinettet, men jeg tror det var rett og slett en komponentsvikt. Produktnummer er: E-H011-02-3880 Ellers er den merket med LBA: 240121728 Code: YAR41VW0 6Y120L0040401 Birger Lenke til kommentar
kindings Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jepp. Tok fyr. En av de svarte databrikkene ble overopphetet. Det brant i selve brikken og den åpnet seg/sprakk opp. Ikke det at det var varmt i kabinettet, men jeg tror det var rett og slett en komponentsvikt. Oi, det vil vel nesten være ett mirakel dersom ikke resten av disken også er skadd, du må poste her dersom du får tak i delene og får det til å fungere! Da må jeg revurdere mitt syn på hva HDer tåler og ikke tåler Har selv en maxtor disk som jeg nesten kunne vært villig til å "ofre", men det er dessverre feil modell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå