Valkyria Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 kom ikke fram nei... prøver nå da: Lenke til kommentar
noseh Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Her er en bil eller hundre Og her, kornsirkelen over alle kornsirkler! Et endelig bevis på at kornsirkler er hemmelige beskjeder fra utenomjordiske :!: Jeg vil se et fly, parkert eller i bevegelse EDIT: Ok, la akkurat merke til flyet i bildet av kornsirkelen :\ Et annet fly enn det, helst et militært Endret 18. januar 2007 av noseh Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Her er så mange fly du måtte ønske Jeg vil se et svømmebasseng! Uten_navn6wdd.bmp Endret 19. januar 2007 av Comprade Lenke til kommentar
hightow Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Her er et fint et mellom Nice og Monaco. Hvis man eier ei øy i Middelhavet, hva er vel mer naturlig å plassere på denne en et svømmebasseng... :!: Jeg vil se minst ett av de 7 underverker. OT: Lite tips, Comprade. Hvis du lagrer bildene som .jpg istedet for .bmp så blir de ikke så sabla store. Endret 19. januar 2007 av hightow Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) stonhenge: taj mahal: jeg vil se/skimte et dyr, enten i landskapet eller ekte. edit: ser at de bare er forslag til underverker. men det er bare et underverk som fortsatt finnes/ikke er ødelagt, khoepspyramiden. den finner jeg ikke. håper det holder. Endret 19. januar 2007 av hernil Lenke til kommentar
hightow Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Men hverken Stonehenge eller Taj Mahal er vel et av de 7 underverker... ? Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Giza Pyramiden. Det eneste gjenværende av de 7 underverker. Vil se area 51 Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) den er tatt før edit:51 altså Endret 19. januar 2007 av EB_Veyron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå