Ruben-noxicon Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Her er et bilde av vikingskipet!! Det er ikke veldig tydelig!! Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Her har du Europas største stadion, Nou Camp i Barcelona. Ligger like ved sjøkanten om du vil gå inn å se selv. Edit : Jeg vil se en strand fylt med parasoller *Glede seg* Endret 26. september 2005 av Lanka Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Østkysten av Italia er jo helt syk. Er jo en eneste strand som er 100 mil lang ser det ut som - og parasoller tett i tett i tett Jeg vil se... et atomkraftverk Endret 26. september 2005 av HeRbie Lenke til kommentar
Martin-_ Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Her er atomkraftverket! link til bildet! Fant flere, men disse va så utrahøy oppløsning, at det var helt håpløst selv vem 2 mbit linje Jeg vil se munkholmen i trondheim! Endret 26. september 2005 av Martin-_ Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Dette er ikke google leken, Martin. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Her er atomkraftverket! link til bildet! Fant flere, men disse va så utrahøy oppløsning, at det var helt håpløst selv vem 2 mbit linje Jeg vil se munkholmen i trondheim! Google Earth.. Ikke Google Lenke til kommentar
Ruben-noxicon Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Vis du ikke har det så kan du laste det ned her Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Atom-kraftverket gjelder fortsatt da eller? Lenke til kommentar
lre Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Atom-kraftverket gjelder fortsatt da eller? man kan vel si det sånn ja. Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Jeg vil se en søppeldynge Endret 28. september 2005 av bror_bror Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg vil se et søppeldynge et søppeldynge? en søppeldynge . Litt pirkete Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg vil se et søppeldynge Sweet! Aldri sett nedi et kjøletårn før.. Hvor er det der? Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Sweet! Aldri sett nedi et kjøletårn før..Hvor er det der? Det er i Tennessee Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Jeg vil se et søppeldynge et søppeldynge? en søppeldynge . Litt pirkete Hehe, for en tabbe :!: Jeg veit selvfølgelig at det er en Blir det litt for vanskelig eller? Endret 28. september 2005 av bror_bror Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Blir vel _litt_ vanskelig vel? Lenke til kommentar
Jackemeister Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Jeg vet ikke om dere synes dette ser ut som en søppeldynge, men det er egentlig det (ikke hvis du mener virkelig en _dynge_, det er mer som et område med mange forskjellige containere til diverse avfall..) Bildet er litt gammelt også.. Ligger i ytterkanten av Drammen, følg E18 (retning Sande), sving av til Lerpeveien, og der er den. ^^ Godkjent? Endret 30. september 2005 av Jackemeister Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Jeg vet ikke om dere synes dette ser ut som en søppeldynge, men det er egentlig det (ikke hvis du mener virkelig en _dynge_, det er mer som et område med mange forskjellige containere til diverse avfall..) Bildet er litt gammelt også.. Ligger i ytterkanten av Drammen, følg E18 (retning Sande), sving av til Lerpeveien, og der er den. ^^ Godkjent? Sikkert godkjent! (siden du veit hvor/hva det er osv..) ..Ønsket? Endret 30. september 2005 av Man0war Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg vet ikke om dere synes dette ser ut som en søppeldynge, men det er egentlig det (ikke hvis du mener virkelig en _dynge_, det er mer som et område med mange forskjellige containere til diverse avfall..) Bildet er litt gammelt også.. Ligger i ytterkanten av Drammen, følg E18 (retning Sande), sving av til Lerpeveien, og der er den. ^^ Godkjent? Den er så godkjent så Kjør i vei du Lenke til kommentar
Jackemeister Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Meh. *Fantasiløs* Jeg vil se en pyramide. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Meh. *Fantasiløs*Jeg vil se en pyramide. Den er tatt før. Tenk litt mer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå