Zederics Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 http://www.akihabaranews.com/en/news_10231.html nice... en svart psp for dagen og en hvit psp for kvelden eller motsatt%) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Syns nå fortsatt den sorte er penest jeg da, og til PS er det svart som liksom ser best ut. Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Da kommer det sikkert alle andre farger også da siden ps 2 kom i mange farger Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Da kommer det sikkert alle andre farger også da siden ps 2 kom i mange farger Eh... PS2 kom vel kun i den vanlige sortfargen og en Silver Edition? Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Da kommer det sikkert alle andre farger også da siden ps 2 kom i mange farger Eh... PS2 kom vel kun i den vanlige sortfargen og en Silver Edition? Du fikk kjøpt ps2 i gul, blå, sølv, sort og noen andre som jeg ikke husker... Kan hende at disse ikke var orginale Men jeg tror den gule og blå var det fordi de solgte den på spaceworld i byen(oslo) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Da kommer det sikkert alle andre farger også da siden ps 2 kom i mange farger Eh... PS2 kom vel kun i den vanlige sortfargen og en Silver Edition? Du fikk kjøpt ps2 i gul, blå, sølv, sort og noen andre som jeg ikke husker... Kan hende at disse ikke var orginale Men jeg tror den gule og blå var det fordi de solgte den på spaceworld i byen(oslo) Ah... Collector Ed - sikkert ikke mange i Norge som har dem. Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg får si det som en kompis av meg; "It's still just a console." Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hvit ja takk! Er litt smålei av svart Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Kall meg gammaldags, men jeg syntes svart er ordentlig playstation farge, og den ser best ut... Men så er dette en Ipod generasjon der alle går rundt med sånne romskip-hvite objekter, så hvem vet.... Kanskje de faktisk selger fler enn 3stk av den. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Den hvite versjonen skal etter sigende bare selges i Japan. Hadde den kommet ut i Norge hadde jeg slått til.. Fordelen med hvit psp er ikke at det ser mer fancy ut, men at den er litt mattere enn den svarte.. Den svarte psp'en min kan du jo ikke ta på engang, før den er full av fett og fingeravtrykk som synes plagsomt godt Lenke til kommentar
Yuri_Kenobi Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Hvit PSP er jo bare så alt for iPod inspirert.. Endret 26. september 2005 av Yuri_Kenobi Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hvit PSP er jo bare så alt for iPod inspirert.. helt ening.. ble helt apple av å se den hvite psp'en men stygg var de jo ikke Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hvit PSP er jo bare så alt for iPod inspirert.. Designet til iPod er ikke bare basert på at den er hvit. iPod har heller ikke monopol på hvitfarge, Sony må da for all del få lov til å lansere en hvit versjon, når de allerede har den svarte. Hadde de lansert den hvite først derimot.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg synes ikke den hvite var så pen. Jeg tror den svarte kommer til å selge mest. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Den hvite versjonen skal etter sigende bare selges i Japan. Hadde den kommet ut i Norge hadde jeg slått til.. Fordelen med hvit psp er ikke at det ser mer fancy ut, men at den er litt mattere enn den svarte.. Den svarte psp'en min kan du jo ikke ta på engang, før den er full av fett og fingeravtrykk som synes plagsomt godt Importere er en fin ting. http://www.lik-sang.com/info.php?category=...roducts_id=7302 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Importere er en fin ting. http://www.lik-sang.com/info.php?category=...roducts_id=7302 Kanskje litt teit formulert. Det er ikke så viktig for meg (siden jeg allerede har et lite svart vidunder) Men hvis jeg hadde hatt valget da jeg kjøpte min i Norge hadde jeg gått for den hvite pga. mattheten Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg kommer uansett til å vente til det kommer bedre spill til PSP før jeg kjøper. Dessuten kommer nye Xbox om ikke så altfor lenge, og da må man prioritere. Men den hvite versjonen er fin den, men tror jeg hadde valgt den sorte. Lenke til kommentar
Zederics Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 only time will tell what we will buy =) Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 tror hvite kjøleskap kom før ipod liksom, så ipod slutt å herm etter kjøleskapene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå