tha78 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hei. Jeg har en bærbar Aopen 1559. Veldig fornøyd men, vifta bråker litt mye. Sitter på skolen og pluteslig starter kværna og gå. Og det gir seg heller ikke. Dette er irriternede. Må den gå på full hastighet hele tiden. Eller finnes det et program som jeg kan styre dette internt. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
othow Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hei. Du kan regulere viftehastigheten med programmet SpeedFan. Her kan du også overvåke temperaturer o.l. Hadde det selv en stund, men oppfattet det som en smule ustabilt... Lykke til... Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Blir sikkert feil av meg å poste dette her, men har liknende problem med min FS Amilo 1630. Har prøvd med SpeedFan, men den regulerer ikke vifta mi.. Fungerte på min stasjonære, men ikke på den bærbare.. Noen råd? Lenke til kommentar
larsravndal Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 hai kan noen gi meg en link til speedfan må sjekke tempen på min fcs a1630 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 http://www.almico.com/speedfan.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå