Tha_Zaynt Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg bruker Bit Torrent programmet ABC [ Yet Another Bittorrent Client ] og i dette programmet er det en funksjon som heter webservice interface der du kan styre klienten gjennom internett. problemet er at når jeg skriver inn ip-adressen min på nett xxx.xxx.xxx.xx:56667 får jeg bare feilmedlingen: Feedback Error=You need unique ID to command ABC! Jeg har den nyeste versonen av klienten ( 3.0.1b ) og weservice interface verson 3.0 Noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar
airblade Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Har ikke tulla meg borti ABC BT. klient før. Men, for å få en BT klient med webservice vil jeg virkelig anbefale Azureus. Her kan du installere det som en plugin - helt simpelt. Azureus @ SF.net Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Ville heller anbefale Torrentflux, har hatt det gåendes på servern hjemme på 4400/640 linja fra BC i et års tid. Utrolig simpelt, oversiktiglig og greit å bruke. www.torrentflux.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå