Gå til innhold

Hvordan lagre en film fra min PC til mitt DV-Kam?

Anbefalte innlegg

Hei

Har hatt et lite skoleprjoket som vi skulle lage en film.

Jeg har ikke DVD-Brenner så jeg kan ikke brenne den ut til DVD.

Jeg har redigert filmen og alt, men nå trenger jeg bare å få den ut til mitt DV-Camera.

Jeg har prøvd mange måter men ingen funker, kan noen hvilken innstillinger som skal være på cameraet og på PC`en.

Jeg har Pinnacle Studio 9.3 Plus til redigeringsprogram. Jeg fruker FireWire til forbindelse mellom PC og kamera.

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kamera skal stå på Play/VCR, altso den modusen der du kan sjå det du har filma. Du skal ikkje trenge å gjere noko spesielt på PCen. Er berre å velge "Print to tape"/"Export to tape", eller kva no enn det heiter i Studio 9, og so skal det fungere. (Det kjem kanskje opp "DV-IN" på LCD-skjermen til kamera, når kamera er i VCR-mode, og er kopla til PC.)

Om det ikkje fungerer, er det fare for at kamera ikkje har DV-inn. Det er mogeleg å aktivere dette på dei fleste kamera trur eg, men trur du må ein spesiell liten dings, ein DV-in Widget. Veit ikkje om nokon som har dette, men det kan hende DMC har det. Men det vil uansett ta litt tid å få tak i, so om du har det veldig travelt, vil ikkje det hjelpe...

Alternativa du då har, er å anten låne eit kamera av nokon du kjenner, som har DV-inn (om du kjenner nokon slike då...), eller brenne på CD. Du kan t.d. brenne som VideoCD, eller SuperVideoCD (VCD/SVCD). Dette kan du t.d. gjere i Nero. Desse kan spelast av på dei fleste DVD-spelarar vil eg tru, men det er ein del dårlegare kvalitet enn DVD. VDC er dårlegast. SVCD er betre (veit ikkje kor mykje betre), men vert komprimert i MPEG2 (same som DVD), og ein må då ha betalt ein lisens (eller kjøpt program med denne lisensen), ettersom MPEG2 er lisensbelagt. Veit ikkje om det går an i Studio 9.

For meir info om VCD/SVCD, sjå http://www.videohelp.com/.

Endret av incanus
Lenke til kommentar
Kamera skal stå på Play/VCR, altso den modusen der du kan sjå det du har filma. Du skal ikkje trenge å gjere noko spesielt på PCen. Er berre å velge "Print to tape"/"Export to tape", eller kva no enn det heiter i Studio 9, og so skal det fungere. (Det kjem kanskje opp "DV-IN" på LCD-skjermen til kamera, når kamera er i VCR-mode, og er kopla til PC.)

Om det ikkje fungerer, er det fare for at kamera ikkje har DV-inn. Det er mogeleg å aktivere dette på dei fleste kamera trur eg, men trur du må ein spesiell liten dings, ein DV-in Widget. Veit ikkje om nokon som har dette, men det kan hende DMC har det. Men det vil uansett ta litt tid å få tak i, so om du har det veldig travelt, vil ikkje det hjelpe...

Alternativa du då har, er å anten låne eit kamera av nokon du kjenner, som har DV-inn (om du kjenner nokon slike då...), eller brenne på CD. Du kan t.d. brenne som VideoCD, eller SuperVideoCD (VCD/SVCD). Dette kan du t.d. gjere i Nero. Desse kan spelast av på dei fleste DVD-spelarar vil eg tru, men det er ein del dårlegare kvalitet enn DVD. VDC er dårlegast. SVCD er betre (veit ikkje kor mykje betre), men vert komprimert i MPEG2 (same som DVD), og ein må då ha betalt ein lisens (eller kjøpt program med denne lisensen), ettersom MPEG2 er lisensbelagt. Veit ikkje om det går an i Studio 9.

For meir info om VCD/SVCD, sjå http://www.videohelp.com/.

På det kameraet jeg har, så må det være i "play-mode".

Når jeg skal ta filmen fra kameraet til pc`en, det går greit.

Det er bilde av et kamera i Studio 9. Der er det en play-knapp, spole-kanpp osv. Når jeg trykker der så gjør kameraet det jeg ber det om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...