BigJackW Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Hei Har hatt et lite skoleprjoket som vi skulle lage en film. Jeg har ikke DVD-Brenner så jeg kan ikke brenne den ut til DVD. Jeg har redigert filmen og alt, men nå trenger jeg bare å få den ut til mitt DV-Camera. Jeg har prøvd mange måter men ingen funker, kan noen hvilken innstillinger som skal være på cameraet og på PC`en. Jeg har Pinnacle Studio 9.3 Plus til redigeringsprogram. Jeg fruker FireWire til forbindelse mellom PC og kamera. Endret 26. september 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Jeg ternger serriøst hjelp fort her Lenke til kommentar
theasianelvis Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 sjekk om dv-camet ditt har dv-in og ikke bare dv-ut.. hvis du ikke har dvdbrenner så komprimer filmen til mpeg og brenn på cd Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Flyttet fra billedredigering Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 sjekk om dv-camet ditt har dv-in og ikke bare dv-ut.. hvis du ikke har dvdbrenner så komprimer filmen til mpeg og brenn på cd Jeg vet ikke om det har DV-inn. Jeg har et JVC GR-DVL145EG Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Kamera skal stå på Play/VCR, altso den modusen der du kan sjå det du har filma. Du skal ikkje trenge å gjere noko spesielt på PCen. Er berre å velge "Print to tape"/"Export to tape", eller kva no enn det heiter i Studio 9, og so skal det fungere. (Det kjem kanskje opp "DV-IN" på LCD-skjermen til kamera, når kamera er i VCR-mode, og er kopla til PC.) Om det ikkje fungerer, er det fare for at kamera ikkje har DV-inn. Det er mogeleg å aktivere dette på dei fleste kamera trur eg, men trur du må ein spesiell liten dings, ein DV-in Widget. Veit ikkje om nokon som har dette, men det kan hende DMC har det. Men det vil uansett ta litt tid å få tak i, so om du har det veldig travelt, vil ikkje det hjelpe... Alternativa du då har, er å anten låne eit kamera av nokon du kjenner, som har DV-inn (om du kjenner nokon slike då...), eller brenne på CD. Du kan t.d. brenne som VideoCD, eller SuperVideoCD (VCD/SVCD). Dette kan du t.d. gjere i Nero. Desse kan spelast av på dei fleste DVD-spelarar vil eg tru, men det er ein del dårlegare kvalitet enn DVD. VDC er dårlegast. SVCD er betre (veit ikkje kor mykje betre), men vert komprimert i MPEG2 (same som DVD), og ein må då ha betalt ein lisens (eller kjøpt program med denne lisensen), ettersom MPEG2 er lisensbelagt. Veit ikkje om det går an i Studio 9. For meir info om VCD/SVCD, sjå http://www.videohelp.com/. Endret 27. september 2005 av incanus Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Kamera skal stå på Play/VCR, altso den modusen der du kan sjå det du har filma. Du skal ikkje trenge å gjere noko spesielt på PCen. Er berre å velge "Print to tape"/"Export to tape", eller kva no enn det heiter i Studio 9, og so skal det fungere. (Det kjem kanskje opp "DV-IN" på LCD-skjermen til kamera, når kamera er i VCR-mode, og er kopla til PC.) Om det ikkje fungerer, er det fare for at kamera ikkje har DV-inn. Det er mogeleg å aktivere dette på dei fleste kamera trur eg, men trur du må ein spesiell liten dings, ein DV-in Widget. Veit ikkje om nokon som har dette, men det kan hende DMC har det. Men det vil uansett ta litt tid å få tak i, so om du har det veldig travelt, vil ikkje det hjelpe... Alternativa du då har, er å anten låne eit kamera av nokon du kjenner, som har DV-inn (om du kjenner nokon slike då...), eller brenne på CD. Du kan t.d. brenne som VideoCD, eller SuperVideoCD (VCD/SVCD). Dette kan du t.d. gjere i Nero. Desse kan spelast av på dei fleste DVD-spelarar vil eg tru, men det er ein del dårlegare kvalitet enn DVD. VDC er dårlegast. SVCD er betre (veit ikkje kor mykje betre), men vert komprimert i MPEG2 (same som DVD), og ein må då ha betalt ein lisens (eller kjøpt program med denne lisensen), ettersom MPEG2 er lisensbelagt. Veit ikkje om det går an i Studio 9. For meir info om VCD/SVCD, sjå http://www.videohelp.com/. På det kameraet jeg har, så må det være i "play-mode". Når jeg skal ta filmen fra kameraet til pc`en, det går greit. Det er bilde av et kamera i Studio 9. Der er det en play-knapp, spole-kanpp osv. Når jeg trykker der så gjør kameraet det jeg ber det om. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Er det eit val under "Make Movie", der det står Back to tape, eller noko liknande?. Eg kjenner som sagt ikkje til Studio, so eg veit ikkje kor ein finn dei ulike funksjonane... Om du finn/allereie veit kor denne funksjonen er, og den ikkje fungerer, so har truleg ikkje kamera DV-inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå