Gjest medlem-26001 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Først hadde jeg orginal kasettspiller til min audi a6 95mod. Så kjøpte jeg en Clarion mp3 spiller og denne virka helt fint, men en dag måtte den inn på reperasjon for cdmotoren var ødelagt. Da jeg fikk den tilbake skjedde det ingenting da jeg trykte på ON. Den var testet hos leverandøren og der virket den helt fint. Så jeg lånte en blaapunkt cdspiller og denne virket helt fint. Så spilleren får strøm. Men da jeg skulle teste det orginale anlegget fra audi virket dette heller ikke. Samme problem som Clarion mp3spilleren. Jeg hadde blitt lykkeli om det kom inn noen kloke svar Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hopsann! Har du tilgang til multimeter ville jeg begynt å måle litt. feks: -Ohma høyttalerne for å se etter ledningsbrudd. -Målt volt ut fra høyttalerutgangene på spillern. -Sjekka at spillern får god jord. Aller først ville jeg dog lest hardt på manualen for å se om ISO - kontakten på spillern stemmer overens med det som er i Audin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå