int20h Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Symantec denne uken til å lansere Backup Exec 10D, som er bygget på teknologi fra Vertitas. Les mer Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Håper de kan rense opp i koden. Er lei av at Windows tror BE er 'malicious' og kverker den... Lenke til kommentar
joachimsandvik Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Nå er det slik at den er beregnet for windows servers og ikke windows XP. Bruker du produktet på de områdene det er beregnet så er Backup exec et meget bra produkt til prisen. Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jekk deg ned et par hakk, er du grei. Hold deg til de fakta du har og ikke kom med løse antagelser. BE9 har trøbbel på 2003 Server med SP1. Problemet er "Data Execution Prevention" som ble introdusert med SP1. Siste build av BE9 påstås å virke, men den dessverre ikke for alle. At Data Execution Prevention trigger på BE viser at kodekvaliteten er elendig. BE var et godt produkt en gang i tiden, men etter Veritas tok over har det bare gått en vei. Håper inderlig at Symantec klarer å snu skuta, men for min del er nok skipet seilt og jeg vil migrere til CA sin løsning. Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 kan ikke DEP skrues av for enkelte programmer? det ville vel løse disse problemene... Men det er sant som du sier at det at dette er nødvendig er tegn på "dårlig" programmering.. Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Joda, og det er løsningen. Men nå ser det ut til at det ikke hjelper heller lenger. Sender jeg feilrapport il MS hver gang den tryner så får jeg opp en side fra MS som sier at verken de eller Veritas vet årsaken. Oppløftende. Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg må si meg enig i at BE 9 kan være problemtisk på 2003 SP1. BE 10 har jeg derimot ikke hatt lignende problemer med enda. Feilrapporteringen til MS har vel aldri vært noe å skryte av. Trodde ingen gadd kaste bort tiden på en jeg Lenge leve enventid.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå