godsick Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hei Når jeg starter maskinen og Win xp logoen kommer frem og tenker så er den et stykke til høgre.Nesten som den er strekt ut til høgre. Noen som har hatt det problemet før og som har noen tips til hva som er galt? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Det er bare en justering av sentrering på selve skjermen. Logoen er i en lavere oppløsning enn det du vanligvis bruker. Skjermen lagrer innstillinger separat for hver oppløsning. Lenke til kommentar
godsick Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 kossen får jeg det tilbake til sånn det skal vere? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Du må gi skjermen et signal på den oppløsningen, så kan du stille på skjermen. Enten gjør du det kjapt mens du ser logoen, ellers så må du stille PCen (ikke sikker, men gjetter 800 x 600). Lenke til kommentar
77hauan Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 eller du kan trykke "Auto"-knappen på skjermen for finjustering tror jeg. Det er enkelt å finne dn knappen hvis du har LCD. da har den en egen knapp for det. CRT er litt værre men du finner den Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Er ikke mange CRT som har Auto knapp. Jeg har bare sett det på Eizo. Hvis du har LCD så tror jeg Auto kun er for analog inngang, med DVI inngang er det ikke behov for noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå