Gå til innhold

Noen som har handlet på direkteshop.no?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aldri handlet der, men dette eksternabinettet (2,5") har mystiske egenskaper.

 

For det første har det en begrensning på 160 GB, noe som også leder også til det andre punktet; hvor skal man få tak i en så stor 2,5" disk? Sist jeg sjekket fantes det ikke større enn 120 GB av denne typen disker.

 

Anyway, litt off-topic, men men :-)

Lenke til kommentar
Aldri handlet der, men dette eksternabinettet (2,5") har mystiske egenskaper.

 

For det første har det en begrensning på 160 GB, noe som også leder også til det andre punktet; hvor skal man få tak i en så stor 2,5" disk? Sist jeg sjekket fantes det ikke større enn 120 GB av denne typen disker.

 

Anyway, litt off-topic, men men :-)

Det står jo opptil, er ikke no galt i det.

Lenke til kommentar

hadde vært bra tullete å skrive "opptil 120gb" bare fordi 120 er max på markedet i dag.. hva med i morgen? om 6mnd.. da er gjerne 160 max på markedet, og det kabinettet vil nok virke da også..

 

er ikke noe villedende å fortelle hva noe støtter selv om det ikke finnes, som ongabonga klarte å få veldig godt frem i eksempelet sitt...

Lenke til kommentar

1) Hvorfor er kontrolleren begrenset oppad til 160 GB, når tilsynelatene ingen andre av samme type er det?

 

2) Det blir bare feil å reklamere med "opp til 160 GB" når det pr. dags dato ikke finnes større disker enn 120 GB. Det blir, i bileksemplet ditt, som å reklamere med toppfart 500++ km/t, uten at de nevner at du da må bytte ut den stakkars motoren med en rakett av et slag.

Lenke til kommentar
1) Hvorfor er kontrolleren begrenset oppad til 160 GB, når tilsynelatene ingen andre av samme type er det?

 

2) Det blir bare feil å reklamere med "opp til 160 GB" når det pr. dags dato ikke finnes større disker enn 120 GB. Det blir, i bileksemplet ditt, som å reklamere med toppfart 500++ km/t, uten at de nevner at du da må bytte ut den stakkars motoren med en rakett av et slag.

Ikke hvis bilen hadde blitt solgt uten motor og at bilen i seg selv klarer 500, men du må finne en kraftig motor selv.

Lenke til kommentar
Ikke hvis bilen hadde blitt solgt uten motor og at bilen i seg selv klarer 500, men du må finne en kraftig motor selv.

Jeg kjøper forsåvidt den forklaringen, men er fremdeles litt usikker på hvorfor den er begrenset oppad til 160 GB :)

 

Nok om det, kanskje noen har et fornuftig svar til trådstarters spørsmål?

 

@ull2000: Sakligste posten jeg har lest på lenge ... :roll:

Lenke til kommentar
Jeg kjøper forsåvidt den forklaringen, men er fremdeles litt usikker på hvorfor den er begrenset oppad til 160 GB :)

Hvorfor kontrolleren ikke klarer mer enn 160 gigabayt må produsenten svare for, men at det merkes med opp til 160 GB er rett og slett for å få fram hvor høyt opp kontrolleren taklet.

 

Jeg ville aldri kjøpt en konroller hverken intern eller ekstern som så vidt klarte de største diskene som er i dag, da "alle" vet at det kommer større disker "i morgen" :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv

Jobber du der eller Baluba2? :D Siden du har samme stavefeilene som siden... :hmm:

 

"Foto aperat"

 

"Her finner du ambefalte linker"

 

og aller best: "direkteshopp.com" :w00t:

 

Di er ialefal ike så flinke med retskrivning, så jei vile styrt una. De gir jo et mildt sagt lite tillitvekkende inntrykk.

 

Men kan du kjøpe noe derfra eller er det bare en masse linker??

Endret av Slettet-52Y1nIV0tv
Lenke til kommentar

Oppsiktsvekkende BennyBanassi. Får håpe for hans egen skyld at det ikke er forsøk på snik reklame.

 

Uansett hadde jeg nok gått glipp av det, må lese familierett (altfor kort tid til eksamen, :no: ).

 

Var mistenklig å registrere seg for å si noe fint om en webshop på første post. Dessuten var det samme skrivefeil. Men jeg skal la tvilen komme til gode. :hmm:

 

Jeg ville ikke handlet der, sidene så ut som en billig scam side. De har jo ikke engang tatt tid til å sjekke rettskrivingen, hvordan skal man da ha tiltro til at de vil sjekke at ordrene blir riktige?

 

Edit: Innlegg 900 :w00t:

Endret av KVTL
Lenke til kommentar

Ser ut til at de som har vurdert sjappa har samme betenkeligheter som meg. Det var skrivefeilene jeg også reagerte på, i tillegg til en noe amatørmessig layout... Tenkte bare å høre med andre om noen faktisk hadde handla der.

 

Baluba har dessuten lagt en link som ikke stemmer :nei: Mistenker en som forsøker å skaffe kunder til seg selv. Nettstedet heter altså direkteshop.no, ikke direkteshopp.com...

Endret av fredonor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv
Ser ut til at de som har vurdert sjappa har samme betenkeligheter som meg. Det var skrivefeilene jeg også reagerte på, i tillegg til en noe amatørmessig layout... Tenkte bare å høre med andre om noen faktisk hadde handla der.

 

Baluba har dessuten lagt en link som ikke stemmer :nei: Mistenker en som forsøker å skaffe kunder til seg selv. Nettstedet heter altså direkteshop.no, ikke direkteshopp.com...

Haha, for en luring! :D www.direktshopp.com var iallefall helt ræva -administrator burde iallefall lært seg å stave. Skrivefeil er jo en ting, men når han ikke engang klarer å stave riktig i navnet på butikken -jeez. :w00t:

 

Direkteshop.no så iallefall litt bedre ut men skal ikke uttale meg om seriøsitet og kompetanse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...