Pysj Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Mer Walkman fra Sony Ericsson I Norge har Walkman-telefonen solgt som varmt hvetebrød. Informasjon og bilder om to splitter nye modeller i Sony Ericssons serie med musikkmobiler sirkulerer nå på internett. De to nye modellene kan by på både harddisk, støtte for 3G, og noe for den sportsinteresserte. Vi har bildene. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Kanskje jeg ikke skulle kjøpt w800i... Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 supah89: Slik kan man ikke tenke, da blir det aldri til at man får kjøpt seg ny mobil... Det kommer jo alltid noe bedre rett etter at du har kjøpt. Det som ellers slår meg som merekelig, er hvorfor i all verden mobilprodusentene skal slenge inn harddisk i mobilene. Harddisk tar stor plass, og er til dels sårbart, og ikke minst strømkrevende. Apple har jo bevist med iPod Nano at det finnes andre veier som er bedre å gå Kommer an på om det er mye billigere med harddisk da kanskje, men jeg hadde gjerne betalt de ekstra kronene... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Usj, den var ikke særlig fin, den siste. Men jeg likte den første, den var litt ny og spennende. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Samme farger på alle walkman-mobiler blir litt kjipt da, og disse her var _STYGGE_! Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Den var svær! like stor som s700i Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Den var svær! like stor som s700i Bredden og høyden gjør meg ingenting. Men tykkelsen derimot. Jeg håper de klarer å slanke den mer enn det vi ser på bildet. Der ser den jo bare et par millimeter tynnere ut på grunn av at den runde formen er flatet ut. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 hva er det jeg skuer? en klappmobil fra SE med utskiftbart minnekort, megapikselkamera og bluetooth? uæ, jeg begynner å få litt mange mobiler å velge mellom! nåja, den jeg har øverst på lista lar vente på seg. den skulle vært ute i disse tider men jeg har ikke hørt noe ennå... Lenke til kommentar
roar_1A3 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg ELSKER den som er som S700i! Hmm... Får ta den neste gang siden jeg allerede har W800i Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Min mening er at designet på disse var mindre fint! De var vel rett og slett stygge, men virker som bra telefoner funskjonsmessig da. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Du gode telefoner fra SE, likte spesielt designet på klapptelefonen. Og at EDGE er på plass er jo kjempebra. Dette med harddisk i mobilen tror jeg er et svar fra SE på N91. Lenke til kommentar
MobiL FreAk : : : Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 syns den siste (w850i ?) var ordentlig fin. hadde ikke hatt noe imot å ha den, nei. størrelsen gjør meg ikke stort, egentlig. hadde ikke hatt problemer med å ha en mobil på den størrelsen. men det er som sagt tidligere at den er LITT i tykkeste laget. men bredden og høyden/lengden gjør meg ingen ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg