Greven22 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Hei.. Jeg driver en side med 500 brukere og en god del hits. Stort sett fra nordmenn. Jeg har hostean.net nå, men jeg synes de er for ustabile og at det til tider går for tregt. Noen som kan anbefale et firma som kan dekke mine behov? Vil helst ikke ha en dedikert server da jeg ser for meg at dette vil bety en del ekstra jobb - og i tillegg vil koste mer. Tar imot forslag.. PS: Brukerne er for det meste bosatt i Norge. Og siden er rettet mot et norsk publikum. Endret 25. september 2005 av DiaVoLo Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg bruker bkmedia, og de virker supre. Norske er de også. Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Har de serverne sine i Norge? Uansett alt for lav trafikk. Jeg har 2gb trafikk allerede denne måneden, og det har gått bare 5 dager. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Disse har serverene i Norge http://www.sircon.no/index.php Pleier å se det på prisene Lenke til kommentar
The zero Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 www.host24.no tilbyr store pakker til svært lave priser! Masse båndbredde er også inkludert! Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 ServeTheWorld Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 https://www.b-one.net/ Fri trafikk ihvertfall... Lenke til kommentar
Darkshade Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 fri trafikk er bare tull, og serverene til b-one er sikkert i usa dermed får han bare dårlig responstid på websiden sin når det gjelder norske besøkende. har selv vært borti dette med billige webhoster og du får det du betaler får. båndbredde er det dyreste for en webhost så når mange bruker mye av dette på en server blir serveren tregere. Lenke til kommentar
shadowseeker Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Web10.nu er plassert i danmark, men de har veldig bra linjer, meget bra oppetid (unntatt når en gravemaskin rev over linja for en stund tilbake) De har fri trafikk, noe man burde være litt skeptisk til, men jeg har aldri opplev å ha problemer med dette. Har sider som har meget tung trafikk, og det hart ikke vært noe problem i det hele tatt :!: Har mange kontoer der, og andre steder. Men hvis du trenger en server som er stabil, rask, og har god plass så snbefaler jeg web10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå