Wyldelife Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hey, har stressa med PC'n i halve dag, har formatert den, og nå driver jeg og prøver og få lyd på PC'n! Lyden virker ikke, det går ikke ann og innstalere driver fra kontrollpanel, hva skal jeg gjøre? Hvordan vet jeg hvordan lydkort mna har? Hva skal jeg gjøre for og få lyd igjen etter og ha formatetr?? Specs: Windows XP Home Edtion Intel Celeron D 2.5GHz ATI Radeon 9100IGP 64MB 704MB Ram Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Prøvd å søkt opp hovedkortet eller pcen din på internett for å se etter lydkort der? Eller evt. se i manualen vis du har? Du kan også prøve å kjøre windows update og se om den finner drivere! Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 har du intregrert lydkort eller stand alone ? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Jeg er heelt Udatakyndig Jeg kan ikke en dritt, men skal prøve på noe av dette. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Hjelp? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Finn rikitg driver... last ned everest www.lavalys.com Dette prg. forteller deg "alt" om maskinen. Lykke til! Lenke til kommentar
srbz Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Finn rikitg driver... last ned everest www.lavalys.comDette prg. forteller deg "alt" om maskinen. Lykke til! Der ser du 1. Hva du finner under Multimedia > PCI/PnP Audio 2. Hva du finner under Motherboard > Motherboard > Motherboard Name, evt Hovedkort > Hovedkort > Hovedkort (hva hovedkortet heter) Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 presto! Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå