Tor Haakon Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Ser ut som den bruker samme vri systemet som N6260 gjør. (-90 grader og 180 grader. Tilsammen 270 grader). Har ikke merket noe spes. slark i min telefon (over 1 år nå). Stillig telefon forresten!! Synes det er bra at noen tør å tenke annerledes, begynner å bli lei av (bl.a SE) telefoner i "candybar" utgaven. De er litt kjedelige liksom... Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hvordan vil det være hvis du har vridd om tastaturet for å høre på musikk, så får du en melding. Vil musikken fortsatt spilles hvis du snur tastaturet tilbake da? Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Synes Nokia begynner virkelig og komme seg nå, de har alltid hatt et sånt kjedelig "gubbe" preg over seg på de dyre mobilene, de billige har alltid verdt dritt. Satt og tenkte litt når jeg så den videoen, når de folka hopper rundt og kødder med mobben så tar virkelig han karen i og snur taste brettet fort, tenkt om han hadde vridd feil vei (hvis det går) så ryker hele greia :!: Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 ... og om du er så lettpåvirkelig burde du kanskje oppsøke noen. Hvem er lett påvirkelig? Du sier jo selv at du fikk mer lyst på den av å se video'n. Og det var ikke noe funksjonalitet som ble avslørt i den video'n som man ikke kan tenke seg selv. Neida, jeg ble dårlig av video'n i seg selv. Og den får meg ikke til å kjøpe 3250 mer eller mindre enn før jeg så'n. Tror nok jeg står over hele greia, enkelt og greit fordi jeg mener at en telefon skal kunne betjenes med én hånd. Alle funksjoner. Her er vi litt over i "Rubik's kube"-verdenen som N90 er i. Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hvordan vil det være hvis du har vridd om tastaturet for å høre på musikk, så får du en melding. Vil musikken fortsatt spilles hvis du snur tastaturet tilbake da? Tviler på at musikken slutter å spille da. Det ville enkelt og greit vært for dumt, synes nå jeg. Man skal jo kunne høre på musikk mens man bruker telefonen til annet. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hvordan vil det være hvis du har vridd om tastaturet for å høre på musikk, så får du en melding. Vil musikken fortsatt spilles hvis du snur tastaturet tilbake da? Tviler på at musikken slutter å spille da. Det ville enkelt og greit vært for dumt, synes nå jeg. Man skal jo kunne høre på musikk mens man bruker telefonen til annet. Jojo, regner jo strengt tatt med det da, men man vet jo aldri... Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Kom over noen fine live-bilder av skjønnheten her: http://mobil.idnes.cz/telefony.asp?r=telef...912_telefony_jm Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Skjønnheten du liksom... Ville nå ihvertfall styrt langt unna den rosa versjonen. Så mest ut som om den var lagd med tyggegummi. :!: Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Hehe, ja. Den grønne ser ikke helt frisk ut den heller. Kommer til å hete: 3250 Pink Bubblegum og 3250 Seasick Result :!: Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Det er selvfølgelig lov å være uenige. Selv synes jeg den rosa var den lekreste. Flott at Nokia gir ut modellene i fler farger og ikke bare 1 farge som mange andre produsenter gjør. Ja, synes denne var ganske lekker Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Flott at Nokia gir ut modellene i fler farger og ikke bare 1 farge som mange andre produsenter gjør. Hvilket igrunn er en mye bedre løsning enn knirkete, utskiftbare covere... Mer av det! Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Genial den. Synes designet var pent og revolusjonerende. Bra at Nokia tørr å komme med noe nyskapende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå