Gå til innhold

Nokia 3250 kommer i 2006

Holtemann

Anbefalte innlegg

Ser ut som den bruker samme vri systemet som N6260 gjør.

(-90 grader og 180 grader. Tilsammen 270 grader).

Har ikke merket noe spes. slark i min telefon (over 1 år nå).

Stillig telefon forresten!! :thumbup:

Synes det er bra at noen tør å tenke annerledes,

begynner å bli lei av (bl.a SE) telefoner i "candybar" utgaven.

De er litt kjedelige liksom...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes Nokia begynner virkelig og komme seg nå, de har alltid hatt et sånt kjedelig "gubbe" preg over seg på de dyre mobilene, de billige har alltid verdt dritt.

Satt og tenkte litt når jeg så den videoen, når de folka hopper rundt og kødder med mobben så tar virkelig han karen i og snur taste brettet fort, tenkt om han hadde vridd feil vei (hvis det går) så ryker hele greia :!:

Lenke til kommentar
... og om du er så lettpåvirkelig burde du kanskje oppsøke noen.

Hvem er lett påvirkelig? Du sier jo selv at du fikk mer lyst på den av å se video'n. Og det var ikke noe funksjonalitet som ble avslørt i den video'n som man ikke kan tenke seg selv. ;)

Neida, jeg ble dårlig av video'n i seg selv. Og den får meg ikke til å kjøpe 3250 mer eller mindre enn før jeg så'n. Tror nok jeg står over hele greia, enkelt og greit fordi jeg mener at en telefon skal kunne betjenes med én hånd. Alle funksjoner. Her er vi litt over i "Rubik's kube"-verdenen som N90 er i. :(

Lenke til kommentar
Hvordan vil det være hvis du har vridd om tastaturet for å høre på musikk, så får du en melding. Vil musikken fortsatt spilles hvis du snur tastaturet tilbake da?

Tviler på at musikken slutter å spille da. Det ville enkelt og greit vært for dumt, synes nå jeg. Man skal jo kunne høre på musikk mens man bruker telefonen til annet.

Lenke til kommentar
Hvordan vil det være hvis du har vridd om tastaturet for å høre på musikk, så får du en melding. Vil musikken fortsatt spilles hvis du snur tastaturet tilbake da?

Tviler på at musikken slutter å spille da. Det ville enkelt og greit vært for dumt, synes nå jeg. Man skal jo kunne høre på musikk mens man bruker telefonen til annet.

Jojo, regner jo strengt tatt med det da, men man vet jo aldri...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...