Holtemann Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Kan ikke si jeg liker designet, men.. Er det noen tråder om denne allerede, så bare skyt meg, men jeg legger ved et bilde for det jeg. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 cool! hva kan den? Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Ser ut som symbian, dedikerte mp3 knapper, 2 mpx kamera + at vi kan vri på den. Utroligt Oppfølger til 3230? Billig Symbian mobil kanskje Edit: fy feite den så tykk ut :S Også er kamerlinsen plassert nederst ved siden av telefonen? Endret 26. september 2005 av kvakkster Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Og da var den offisiellt lansert: http://www.nokia.com/nokia/0,1522,,00.html?orig=/phones/3250 Høydepunkter: Twist to access phone, camera, or music functions instantly Play tracks and create playlists with the music player (MP3/eAAC+) Memory expandable up to 1GB for 750 songs Share playlists with your friends over Bluetooth, MMS, or email Plug your own headphones into the connector jack in the headset cable Snap photos and video with the integrated 2-megapixel digital camera Share and publish your mobile memories via blogging Den bruker nøyaktig samme operativsystem og skjerm som N91. Bilder her: http://www.nokia.com/nokia/0,,73864,00.html?name=3250 Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Nice.. leste pressemeldingen og ble positivt overasket. Men, de må jo være et men.. er noe skeptisk til det dreibare tastaturet, når det etter hvert blir slark.. skal bli morsomt å se hva de Nokia har å stille opp med der. Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Regner med at de har laget et dreie-system som både varer lenge og tåler mye, men det er selvfølgelig umulig å vite sikkert før man har brukt den en del måneder. Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 For deres egen skyld for vi krysse fingrene for det. Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Ved å vri tastaturet til Nokia 3250 180 grader kan brukeren veksle mellom musikktastene og det tradisjonelle telefontastaturet. Musikkspilleren på Nokia 3250 støtter en rekke digitale musikkformater, slik som MP3, WMA, M4A og AAC. Dette gjør det enkelt å laste inn og overføre musikk. I tillegg kan man laste ned sanger trådløst via mobilnettet og favorittsangene kan brukes som ringetoner. Nokia 3250 støtter microSD minnekort opp til 1 GB med lagringskapasitet for opptil 750 sanger. En FM-radio med støtte for Visual Radio gjør Nokia 3250 til en komplett musikkpakke. I tillegg var da Nokia noen "glamorøs" i fargevalget Lenke til kommentar
iCar Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Den har verken Edge eller 3g,er vel mest ment som direkte konkurrent til W800 Edit, den har Edge Endret 26. september 2005 av adilr17 Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Nokia tenker nytt, det skal dem ha. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Jeg likte ikke designet kun etter bildet, men etter å ha sett video og presentasjon på Nokia.no likte jeg den mye bedre. Det betyr nok ikke at jeg bytter ut N90'en min for det, men.... Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Prisen skal være 350 euro. Dette i norske kroner, pluss 25% moms blir ca. 3400 kr. Jeg vet ikke om prisen skuffer eller imponerer, det avhenger enkelt og greit av størrelsen på minnekortet som følger med, noe de ikke har offentliggjort. Får håpe det er et stort et. Ellers en fin og imponerende mobil Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 ... men etter å ha sett video og presentasjon på Nokia.no... Link? Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) ... men etter å ha sett video og presentasjon på Nokia.no... Link? www.nokia.com/phones/3250 Trykk Video edit: Følger også med headsett lignende det W800i har, altså med en overgang til 3,5mm mini jack. Endret 26. september 2005 av arehei Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Ah... Ikke Nokia.no, altså... Ellers ble jeg bare dårlig av den video'n. Jeg kjøper ikke 3250 for å break-dance meg gjennom hverdagen. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Er jo ikke akkurat folka i videoen det er snakk om, og om du er så lettpåvirkelig burde du kanskje oppsøke noen. Jeg snakket om funksjonene. Det er rimelig smart av Nokia å lage en mobil som du faktisk kan snu tastesettet og telefonen ser ut som en Mp3 spiller. Og snu det tilbake og det ser ut som en mobiltelefon. Blir kanskje lettere for noen å ikke måtte skille på det, men få begge tingene i en. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 hvor stort er medfølgende minnekort tro? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 hvor stort er medfølgende minnekort tro? De har ikke valgt seg for hvor stort minnekort de skal legge ved den Lenke til kommentar
Martink700i Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Jeg likte designet! Stilig at man kan snu tastene. Men er der en lås så den ikke går rundt når man skriver? Endret 26. september 2005 av Martink700i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå