Auli Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Hvem driver er den beste for Geforce 7800GTX kortet mitt ? Og hva er galt med Far Cry når de fleste veggene/byggningene er altfor lyse og spillet har masse grafikk buggs, lyden klikker også alltid litt ute i spillet. Kan dette ha noe med driverne mine å gjøre ? Jeg hadde forresten satt stor pris på tips til hvordan jeg skal få kortet til å yte maksimalt, med tanke på innstillinger osv. Jeg er ca medium tilbakestående når det kommer til data utrykk, så det hadde vært fint om dere snakket norsk når dere skal forklare hvilke knapper jeg må trykke/skru på for å det beste ut av kortet ? Ha en ellers fin kveld.... Linker til drivere hadde vært allright ! Endret 25. september 2005 av Auli Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Har du lastet ned den siste patchen til spillet?? Det som var problemet mitt og mange andre sitt. Lenke til kommentar
Auli Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Det skjer i dette øyeblikk Lenke til kommentar
Frezz Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Har installert den siste patchen til Farcry, men har lagt merke til at lyden henger etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå