adale Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hvis ikke, hva anbefales? Et annet problem er at jeg har vanlig TV, og ikke LCD. Bør jeg gå for en kabel som konverterer fra VGA-ut til SCART? Eller er det ikke stor forskjell? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) De fleste skjermkort funker for dvd hvis du har bra nok cpu. Integrerte skjermkort kan av og til ha mpeg2 motion compensation eller hva det nå heter. Dette vil ta bittelitt av loaden av cpu. Men så lenge man ikke har en dedikert mpeg2 dekoder så vil cpu ta mesteparten av støyten. Når det gjelder VGA-SCART kabel så er det å anbefale hvis du har en TV som takler rgb inn og et skjermkort som kan tvinges til rett innstillinger. Ikke alle skjermkort kan dette. Jeg har f.eks. RGB kabel på xboxen min og jeg ser vesentlig forskjell i xbmc med s-video og rgb. Kompositt signal kvalitet husker jeg ikke, det har jeg fortrengt. Endret 26. september 2005 av ChristianW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå