monkey island Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Jeg satt og spilte demoen til Age of empires 3. SAtte på pause for å stikke å hente meg litt mat. Når jeg kom inn på rommet igjen hadde dataen slått seg av. Merkelig tenkte jeg. Uvitende om hva som skulle møte meg startet jeg dataen på nytt og dobbeltklikket elegant på aoe3.exe fila. Synet som møtte meg var ikke pent. Problemet var likt det dere kan se i stepmania under. Virker dette mest sannsynelig som hw-feil? Jeg har prøvd å reinstallere skjermkort-driverene. Men det hjelper ikke. Noen tips til hva jeg kan prøve? Endret 25. september 2005 av Ar3z Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Off-topic: Kremt* hørt om "image-resize" eller Imageshack.com ? Endret 25. september 2005 av KimmiK Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Prøv å klokk ned skjermkortet. Enten det er overklokket eller ikke. Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Ja. har hørt om resize. Men hadde ikke noe egnet program til å gjøre det nå. Hvor går jeg for å klokke ned et pov 6600GT da? Men rart det her plutsselig skulle komme da :S Må da være sånt her garantien dekker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå