miXer Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Dama mi har en bærbar maskin med Windows XP. På lørdag skulle jeg oppdatere maskinen med de nyeste oppdateringene fra Microsoft, etter at dette var gjort, fikk jeg ikke logget meg inn. Windows loadet seg, den blå bakgrunnen kom opp, og rett før innloggingsboksen kom, så restarter maskinen seg. Hvorfor? Lenke til kommentar
miXer Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Er det ingen som har peil? Det må jo være noe galt med windows update sine oppdateringer! Kan noen hjelpe meg her?! Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 startet i sikkerhetsmodus a? se om du kan ta vekk det du la inn feks.. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Jeg har prøvd alle mulighetene der.. Sikkermodus, Sikkermodus med bare kommandolinje, Sikkermodus med nettverk, bruk de siste fungerende instillinger. Ingen av disse fungerer. Holder nå på å resinstallere windows Lenke til kommentar
Ruben-noxicon Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hadde også det problemet en gang, og da formaterte jeg ! Lenke til kommentar
miXer Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Men har noen noen god forklaring på hvorfor det skjer? Dette skjedde etter at jeg hadde oppdatert windows med de nyeste oppdateringene. Er det noe der som er galt, eller er det bare noe man må regne med at skjer siden det er windows? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 eneste forklaringen jeg kan gi er at det er windows er så lei av de feilene som en ikke klarer å gjøre noe med Lenke til kommentar
miXer Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 hehe.. ja.. det er en del av de. og de kommer når de vil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå