Smikken Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Forresten, hvordan gjør jeg filene "ikke skrivebeskyttet". Jeg får ikke til å slette bilder fra bildegalleriet...? Informasjon Mappen 'albums/vinter 0405/' er skrivebeskyttet. Bildet kan ikke slettes. Jeg har prøvd å slette hele mappen også, får ikke til:P Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 For de som sliter med å kunne lagre, skrive og/eller slette ting og tang i f.eks. coppermine, må huske å sett "attributes" på de forskjellige mappene hvor slike filer og ting befinner seg, til 777. Lenke til kommentar
Gimlisonofgloin Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Du må sette lese, skrive, slette rettighetene til 777 og det gjøre via unix kommando som finnes de fleste ftp program, iallefall ws ftp. Da er det bare og høyreklikke og velge ftp commands og chmod. Du bør vurdere å kjøpe deg mysql hos isp, ikke dyrt og veldig greit. Så får du tilgang til phpmydmin og der finner du som regel navnet på sqldatabasen. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Du må sette lese, skrive, slette rettighetene til 777 og det gjøre via unix kommando som finnes de fleste ftp program, iallefall ws ftp. Da er det bare og høyreklikke og velge ftp commands og chmod. Du bør vurdere å kjøpe deg mysql hos isp, ikke dyrt og veldig greit. Så får du tilgang til phpmydmin og der finner du som regel navnet på sqldatabasen. Nei, er det sant? --- Hvordan gikk det egentlig med coppermineprosjektet ditt? Litt irriterende når folk ikke forteller om det gikk bra eller ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå