karpov Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg driver med musikkproduksjon og ønsker en støysvak psu. Er mist 430W tingen? Jeg trenger ikke mer W. Og hvis det er tingen, er detteen god pris?? Takk. Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Har selv forhørt meg om denne uten respons her på forumet. Finner heller ingen tester. Men det er jo en kjenngjerning at dual-fan støyer mer enn en singel 120m. Etter det jeg har lest meg frem til uten å dra fram Mist 500w hypen, så er Nexus 4090 ett solid valg. Jeg ser nettbutikkene reklamerer med samme specs på Nexus 500w ang. støy, men dette er feil. 4090 bruker en helt annen vifte, og denne er nesten lydløs under normalt bruk. Review finner du på www.silentpcreview.com. Lenke til kommentar
karpov Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 OK! Takker. Men jeg har allerede bestemt meg for å shoppe på komplett.no og der fantes ingen Nexus 4090. Kan noen anbefale meg den mest stillegående og politelige psu til under tusenlappen?? trenger ikke mer enn 350W. Lenke til kommentar
regeli Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) *Slettet* Endret 29. september 2005 av regeli Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Kjøpte selv denne for 1-2 uker siden, hører den ikke i hele tatt selv om den har 2stk 80mm vifter.. Stabil og god.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå