Tuffeluffe Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hei! Jeg trenger litt hjelp til valg av kabinett! Skal bestille nytt i morgen, ifra komplett... Har sett meg ut 3 kabinetter! 1. Cooler Master Centurion 530 2. Thermaltake Tsunami 3. Antec p180 Det jeg ser etter, er at det er plass til 2x 120 mm vifter! Litt plass.. Og at det er muligheter til å støydempe det... Helst ikke så mye mer enn 1000,- Har bestilt matter ifra Biltema! Gjerne kom med HVORFOR jeg burde kjøpe det og det.... Kom gjerne med andre forslag... På forhånd takk! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Tror jeg ville gått for p180 der Dod plass, stillrent, smarte løsninger, tror det skulle være litt støytett Dette er kun det jeg har lest meg frem til Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 jeg ville valgt Tsunami, liker liker finishen hvis du ikke allerede har bestillt da... Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Har ikke bestilt enda... Sitter fortsatt i tenkeboksen.... Så kom bare med innspill!! Endret 26. september 2005 av Tuffeluffe Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) ehh jeg ville valgt tsunami! har dette selv og er kjempe fornøyd.. jeg regner med at du skal ha uten vidu siden du skal støydempe det, je ghar versionen med vindu som har 1x 9cm vifte mer en den uten vindu pluss: -kabinette er veldig lett, 5,6 kg(og 6kg uten side vindu) - god kjøling, 2stk 120mm vifter som sørger for en god luftgjennomstrømning (92mm i døra om man velger den med sidevindu).. støvfilter p den ene 120mm vifta.. -lett å jobbe i, avtagbar hhd ramme, gummiopheng og thumsrews til alle hdd ene, avtagbar disketstajson ramme, og skinner til 5.25 brønnene(cd rom). - kabinette har 2stk frontdører, som begge kan låses hver for seg, samt at side døra også kan låses, er dog også en "allarm" med denne har jeg ikke prøvd ut - lyd, mic, 2stk usb og firewire på toppen av kabinette under et lite lokk - veldig pent å se på fryd å ha med seg å lan.. drit fin front dør, er også vinger eller føtter under kabinette som kan brettes ut og inn.. -ganske romslig syns nå jeg. - følger med en liten fin støv klut:love: ---------------------------------------------------------------------------------------------- minus: - viftene som fulgte med bråka dog litt men med støy matter så fikses vel det. - man får ikke "store" viftestyring med døra på.. tar ikke ansvar for evt skrivefeil legger med et bilde av kassa mi og jeg Endret 26. september 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
larswey Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 du bør sjekke ut www.microplex.no! de har veldig mange fine kabinetter, jeg har selv planer om å kjøpe dette snart Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 du bør sjekke ut www.microplex.no! de har veldig mange fine kabinetter, jeg har selv planer om å kjøpe dette snart han skulle ha fra komplett.no.. desuten tror jeg tuffeluffe(digger navnet ) har lyst på et av de han har sikta til.. desuten så er det kanskje vell litt 14tiss faktor over det derre b-zerk. greiene?? Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 kjøp deg tsunami, har det jeg å! det er god plass enda den ser liten ut. Og så er den ikke overstyla, den er akkurat sånn passe fin hvis du skjønner Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Tusen takk for alle innspill.... Litt fett at du digger "navnet" mitt da, mr.nauz Holder en liten knapp på tsunami, så kabinettet i en butikk i byen, og må si jeg ble litt imponert over frontdøra.... Skikkelig kvalitet.... Men hvis det bli tsunami blir det uten vindu... Skal prøve å få det så støydempet som mulig.... Ang. plass, er det romslig og greit? God plass til å gjemme ledninger, osv ?!? Edit, Ang de viftene som følger med, det er bare bra at de støyer litt. For jeg skal uansett bytte de ut med 2 silenx 120mm vifter Endret 26. september 2005 av Tuffeluffe Lenke til kommentar
notalive Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Jeg har selv Thermaltake Tsunami, er veldig fornøyd med dette kabinettet. Tror ikke jeg vet om noen ulemper egentlig. må være dårlig plass til viftestyring forran, kan ikke ha en som stikker ut mere enn et par millimeter om jeg husker rett EDIT: Det er greit med plass, gode løsninger når det gjelder harddiskfeste, pci-enheter. Optiske drev etc. Endret 26. september 2005 av notalive Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg har selv Thermaltake Tsunami, er veldig fornøyd med dette kabinettet. Tror ikke jeg vet om noen ulemper egentlig. må være dårlig plass til viftestyring forran, kan ikke ha en som stikker ut mere enn et par millimeter om jeg husker rett stemmer.. måtte "Omskjere" min aerocool gatewatch for å få den inn... ehh det er ganske så romslig inne i kassa. og ganske god plass ti å hjemme lednigner.. men kabeøstrømper anbefaeles Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Å Jeg har en slik en : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306580&cks=SPK Passer denne? Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 tror du ikke får igjen døra framma hvis du skal ha tsunami.. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg kan ikke garantere deg at den vil passe, med mindre den stikker mindre ut enn den jeg kjøpte, Cooler Master Aerogate III som passer ganske så akkurat Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 tror du ikke får igjen døra framma hvis du skal ha tsunami.. ikke?, enn med soprano da?.. skal selge min viftestyring fordi den ikke passer i mitt nye kabinett, men tenkte å bestille en sånn en.. den skrueduppeditten er ganske liten altså.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg kan ikke garantere deg at den vil passe, med mindre den stikker mindre ut enn den jeg kjøpte, Cooler Master Aerogate III som passer ganske så akkurat genialt bra viftestyring har den selv +++++++ passer i alle kabineter, siden den ikke stikker ut temeraturstyrt bra display 5-12v -------- har ikke funnet noen enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå