Bøtta Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Kameraten min hadde prob. med å skrive. Han gikk til fysoterapaut og nå er skrivingen hans mye bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hvordan blir man god på en ting ? Jo, man øver.. Gjør samme tingen om og om igjen Eneste tips jeg kan komme. Sitter selv med en håndskrift som er udugelig Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) etter jeg gikk over til å skrive med store bokstaver begynte folk å forstå hva jeg skrev samme her! EDIT: skriv med store bokstaver, trådstarter! Det hjelper! Endret 26. september 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg tror jeg skriver relativt fint, jeg skriver en mellomting mellom sammenhengende og hver for seg. Det blir noen sammenhenger her og der, og det er forsatt leselig. Noe jeg synes er vanskelig å lese er folk som skriver sammenhengende løkkeskrift uten løkker, hvis dere skjønner. Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Skriv stort og med stor avstand mellom bokstavene. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Skriv stort og med stor avstand mellom bokstavene. Ja, aller helst bør du skrive en bokstav pr. ark Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Det finnes grenser da. Men hvis du ikke skriver kjempesmått ser du jo bokstavene bedre... EDIT: Skrivefeil Endret 26. september 2005 av loco-flirt Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Prøv å holde hardere rundt pennen elns. Hjelper hvis du konsentrerer deg Holder en hardt får en jo kjempefort vondt i hånden sin... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Ikke bruk for stort mellomrom mellom hver bokstav. Ikke hold for hardt i pennen, dette blir bare slitsom. Lenke til kommentar
reds Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Så det er andre der ute som meg også, ja... Prøver også ut noen av tipsene her. Har noen andre opplevd å måtte skrive tentamensoppgave omigjen pga. dårlig skrift? :!: Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Nei, men jeg har opplevd at jeg får lov til å bruke dataen! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 *få i mine innlegg, for å lese senere* Jeg har nemlig tragisk stygg håndskrift... Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Har ikke akkurat pen skrift jeg heller. Men kunne det hjelpe hvis du holdt med et annet grep på skriveredskapet? Kikk litt på hvordan en annen holder. Er forresten enig i at skriften blir mye penere når du dropper sammenhengende, og heller skriver bokstav for bokstav. (slik endret skriften min seg til en del penere variant over en sommer) Og en blypenn hjelper hvis du skriver litt smått og "knudrete" Btw, virker som det ikke er så mange som har pen håndskrift her. Men vi er vel raske på datamaskinen, så det veier opp Endret 26. september 2005 av kjehaako Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg skriver helt uleselig så jeg får skrive en del på pc, siden læreren nekter å lese skriften min:) Men jeg hadde musikk prøve i dag og fy faen fikk krampe i hånden etter 2 sekunder:S Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Vil ikke si jeg skriver kjempepent, men folk skjønner nå vanligvis hva det står.. Eller, nå har læreren begynt å klage litt, så får vel skjerpe meg Men det er folk i klassen som skriver mye dårligere enn meg hvertfall.. Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Skal man med håndskrift a? det går snart ut på dato alikevel Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 etter jeg gikk over til å skrive med store bokstaver begynte folk å forstå hva jeg skrev I second that Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Bruk pc'en, blir mye penere skrift.. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Jeg skal prøve å hsuke på det til neste gang jeg skriver. Usj, detta kan bli vanskelig, je gmå skrive fort på skolen får å få ned det lærerne sier og soms tår på tavla, ellers glemmer jeg det på sekundet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå