PC^2020 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg - som mange andre har stygg håndskrift. Noen tips/råd om hvordam man kan endre denne? JEg skriver så stygt at knaåt jeg selv og andre skjønner hva jeg skriver! Greier ikke å prøve å skrive pent engang, isåfall så tar det vanvittig lang tid å skrive.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Prøv å eksprimentere måten du skriver de forskjellige bokstavene på. Prøv å øve deg på å skrive på en annen måte. Du skriver vel ikke alt "sammenhengende"? Da blir det stygt uansett.. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Jo jeg gjør det.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Prøv å skrive bokstavene fra hverandre. Da endrer det seg drastisk! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Tenk at alt du skal skrive er formellt, og at en fremtidig arbeidsgiver skal lese det du skriver... Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 etter jeg gikk over til å skrive med store bokstaver begynte folk å forstå hva jeg skrev Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Jeg skriver sammenhengende, og det ser langt fra pent ut (notater og kladd fra "forelesninger" er uleselig for andre enn meg selv), men hvis jeg begynner å skrive hver bokstav for seg selv tar det ufattelig lang tid å skrive. Jeg skjønner ikke hvordan folk greier å skrive fort med usammenhengende bokstaver. Når jeg skriver usammenhengende bokstaver får jeg også lett vondt/krampe i hånden. Edit: Å øke skriftstørrelsen øker lesbarheten drastisk. Endret 25. september 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Skriv blokkbokstaver, det blir fint. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Øvelse gjør mester! Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Har øvd i 10 år nå, og det har ikke forbedret seg et fnugg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Skriver også forjævlig. Et halvtår etterpå når jeg har glemt hva som står så vet jeg ikke hva jeg har skrivd.. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Øvelse gjør mester! øvelse gjør krampe 2 Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Når en skriver er det en regel som heter 'ren', r, e og n er de tre bokstavene som blir brukt mest, og greier du å skrive de tre bokstavene penere blir det mye bedre! Jeg vet ikke hvor mye jeg kan hjelpe, siden jeg har forferdelig skrift selv. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Når en skriver er det en regel som heter 'ren', r, e og n er de tre bokstavene som blir brukt mest, og greier du å skrive de tre bokstavene penere blir det mye bedre! Jeg vet ikke hvor mye jeg kan hjelpe, siden jeg har forferdelig skrift selv. Uff da, det var vel "r", "e" og "n" jeg skrev styggest når jeg prøvde nå Lenke til kommentar
EVH Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 oioioi denne tråden føler jeg meg hjemme i. Jeg skriver veldig stygt. Spesiellt "r" "e" og "n" Orker ikke sette meg ned å øve bare for å øve. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Prøv å holde hardere rundt pennen elns. Hjelper hvis du konsentrerer deg Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Haha, jeg tviler på at dere er noe verre enn meg! Men nå har dere det i bakhodet at r, e og n brukes mest, og kanskje dere prøver å skrive det penere nå? 1 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Eneste måten å prøve og skrive bedre på er å skrive mye og sakte, da burde det ikke være så vanskelig å få "løkkene" finere. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 på barneskolen ble eg tvunget til å skrive løkkeskrift, jeg holdt på å utvikle min egen fine håndskrift, men måtte fortsette med løkke. resultatet ble at jeg nå skriver en hybrid av løkkeskrift og vanlig skrift. Jeg hadde veldig bra håndskrift p barneskolen (en av de bedre i klassen) men nå skjønner jeg knapt hva jeg skriver selv latterlige frøken ødela skriften min 1 Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Dette er en tråd jeg burde vurdere å lese gjennom 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå