Garegaupa Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Skal byggje ny PC etter kvart, og vurderer å ta med ei viftestyring av typen Cooler Master Cooldrive 4 i oppsettet. Denne er meint for å styre fire vifter: CPU, GPU, HDD og kabinett. Styringa for desse fire viftene er kobla opp mot kvar sin temperatursensor, og det eg no lurar på, er optimal plassering av desse. Eg hadde tenkt med det på fylgjande måte: CPU-sensoren ved sidan av prosessoren (av typen AMD Athlon 64 X2), under CPU-kjølaren. GPU-sensoren ved sidan av grafikkprosessoren, under GPU-kjølaren (som truleg må byttast ut slik at eg får ein som har vifte med RPM-gjevar). HDD-sensoren skal monterast på harddisken, som har eiga kjølevifte inni Cooldrive 4. Det som eg er mest i tvil om er den siste sensoren, den som skal styre kabinettvifta. Bør denne berre monterast laust inne i kabinettet, og monitorere kabinettemperaturen? Eller bør den vere ein annan stad. Set pris på alle kommentarar til dette oppsettet, og vil veldig gjerne høyre frå andre som har Cooldrive 4 eller tilsvarande, og høyre korleis dei har gjort det. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ikke monter en sensor mellom CPU og kjøler. Da vil ikke kjøleren få god nok kontakt med CPU, slik at den yter optimalt. Du vil dermed få en temperaturøkning. Jeg har ville lagt de slik: CPU sensor = På kanten av kjernen. Så nærme som du klarer. Bruk termisk lim eller teip får å feste den skikkelig. GPU sensor = Samme som CPU sensor. Harddisk sensor = På siden av harddisken. (Der du fester skruene) Kabinett sensor = F.eks under PSU (Ligge løst), eller festet den til skinnene som går gjennom kabinettet. (De som går fra under PSU til 5,25" brønnene) Termisk lim kan komme godt med her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå