SpoileD Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 hmm den jeg skrev å? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Ja det er en god pc, men du har ikke bruk for 7800GTX... GT versjonen gir mye mer for penga Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 hmm det er det ja, tenkte jeg først måtte ha noe som var veeldig bra da jeg først skulle ha no. Derfor gtx.. men GT er nesten like bra? enda det er mye billigere? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 hmm det er det ja, tenkte jeg først måtte ha noe som var veeldig bra da jeg først skulle ha no. Derfor gtx.. men GT er nesten like bra? enda det er mye billigere? Det er bare snakk om noen Fps og 4 små pipelines. Det er heller ikke noe vanskelig å klokke det opp i samme hastigheter som et GTX så egentlig er GTX sløs med peng Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Det ser da ut som det blir oppsettet du sa da Så ble det billigere å Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Det ser da ut som det blir oppsettet du sa da Så ble det billigere å Ja, det er et godt oppsett, jeg hadde valgt det selv viss jeg skulle kjøpe pc, men jeg ville hatt ATI kort da, er ATI fan Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 ja det kommer vel snart ut noen nye kort fra ati som frister litt å da.. Men er så usikkert med de penga jeg har.. enten får jeg dem til helga enten om 2 uker... Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hk: Asus A8N SLI premiumRam: Corsar 2gb Skjermkort: Gainward 7800GT Cpu: AMD 3700+ 2.2 ghz ser ut som et bra oppsett ja =) ikke ulikt mitt men har hørt ifra mange så pålitelige kilder at Asus kortet skal være det roligste i markedet når det angår Geforce 7 Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Bruker denne posten jeg igjen jeg.. Nå har det seg slik at jeg skal kjøpe dette noe alá dette som har blitt sagt her. Men skal satse på et GTX kort istedet for GT, deretter kjøpe et til å kjøre SLI engang. Jeg sliter med å finen butikken jeg skal kjøpe dette, hadde vært fint med psdata sin litt greie løsning, at jeg betaler litt hver måned. Men psdata hadde lite av det som ble sagt her.. Noen som vet om en butikk med sånn løsning? Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 jaja, da ingen svarer så får jeg ty til mastercard da... Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 sjekk ut mpx, vet at dem opererer med nedbetaling Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 er forsent nå.. skaffet meg visa patent.. Så nå får jeg delen min i morra! hihi gleder meg!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå