Isbilen Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Har det ikke slått dere at når man må sitte i en halvtime for å laste ned ekstra lyder ("prepare to fight" etc.), skins og diverse annet pjatt som ikke gjør noe som helst annet enn å gjøre spillet mer irriterende, så er det så godt som ALLTID en tysk server det gjelder? Das ist ja cool. Forbanna smakløse harrytasser... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hvorfor connecte tyske servere? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Man trykker jo på måfå av og til vettu... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Man trykker jo på måfå av og til vettu... Ikke jeg. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Har det ikke slått dere at når man må sitte i en halvtime for å laste ned ekstra lyder ("prepare to fight" etc.), skins og diverse annet pjatt som ikke gjør noe som helst annet enn å gjøre spillet mer irriterende, så er det så godt som ALLTID en tysk server det gjelder? Das ist ja cool. Forbanna smakløse harrytasser... jeg synes det bare er tøft med masse lyder som "multikill, killing spree!" osv da får du liksom vite hvordan grad killsene dine er i osv. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hehe, tyske servere ja Elsker de som bruker 10 sekund på å snu seg, og alle noobtykserne Anyway, ja, alltid tyske servere. Men, dere vet, tyskere elsker sånn pjatt Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Jeg hater alle de lydene! Er ikke det mulig på en eller annen måte å få til sånn at man ikke behøver å laste ned mange ekstra lyder? Edit: Leif Endret 25. september 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg hater alle de lydene! Er ikke det mulig på en eller annen måte å få til sånn at man ikke behøver å laste ned mange ekstra lyder? Edit: Leif Ja, ikke connecte til de serverne. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hvorfor spille på de? De har suge-ping... Spill på Norske servere istede! Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg hater alle de lydene! Er ikke det mulig på en eller annen måte å få til sånn at man ikke behøver å laste ned mange ekstra lyder? Edit: Leif Du kan jo laste ned en Anti-Sound Pack slik at du slipper å høre Godlike o.l. Dette finner du f.eks. her:csevolution.com Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg hater alle de lydene! Er ikke det mulig på en eller annen måte å få til sånn at man ikke behøver å laste ned mange ekstra lyder? Edit: Leif Du kan jo laste ned en Anti-Sound Pack slik at du slipper å høre Godlike o.l. Dette finner du f.eks. her:csevolution.com Det var noe sånt jeg lette etter. Det er jo ikke alle servere med lyd som har dårlig ping, og slett ikke bare tyske servere. Lenke til kommentar
dagan Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Dessuten er tysker servere fine for nybegynnere. Jeg spilte mye på tyske servere i starten. Det gjør cs litt morsommere sånn i starte istedenfor å ha 0-20 i stat på norske servere så går det ann å ha litt bedre og mer motiverende stats på en tysk server. For så å gå over på norske og bedre servere når man blir bedre Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 www.acme-games.com ! Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hørt om The All Seeing Eye? Lenke til kommentar
slapp_jaevel Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 skal jo være så "ARTIG" med sånnt da vettu men liker egentlig best 100% clean servere Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 My point exactly. Det er jo så "artig" med disse ekstra lydene. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 På tyske servere har de jo campometer og alt >_< Lenke til kommentar
slapp_jaevel Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 hahahaha vet, er så latterlig det, så blir du kicka hvis du camper med awm etter så så lenge osv Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 hahahaha vet, er så latterlig det, så blir du kicka hvis du camper med awm etter så så lenge osv Gjør meg ingen verdens ting at terrorister som står med AWM i spawn på dust2 blir kicka. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Tyske servere er forferdelige, gamet der da jeg hadde spilt CS i noen måneder og jeg var best på servern. Dessuten skriker de bare en masse skit på tysk jeg ikke forstår. Tar Tysk C språk i år fordi jeg vil vite hva de sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå