Dr.Ittsekk Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 HAHAHA! Så genialt!! HAHA *Ler meg i hjel* Fy søren så bra, og så sinnsykt morsom! HAHAHA!! (Må roe meg ned ) *kremt* Hvordan lagde du den?! Må nok innrømme at jeg ikke har laget den selv. Fant den på en humorside på nettet. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 hmm sånn ser min ut nå veldig simpel. skal levere til fredag.. noen forslag til enkle forbedringer Lenke til kommentar
M-J Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 hmm ingen som har noe`? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Ligger 2 bidrag på den første sida. Har du sett dem ? Og vist du skal forbedre den du selv har lagt, så ville jeg tatt og klippt ut flaska slik at man ikke ser de kantene så godt. Prøv å gjøre den mer rundere i kantene, og få den i ett med bakgrunnen. og satt den litt høyere opp. Ville også funnet cola Fonts. Endret 11. oktober 2005 av zuco~ Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Fonten var rett å slett dritstygg, og passer ikke inn i det hele tatt. Søk litt rundt på "dafont.com" og prøv igjen Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg anbefaler denne fonten: http://eknp.com/php/fd.php?f=lokicola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå