Sigga Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Ken Park. Har ihvertfall hørt at den er passe syk. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Ken Park. Har ihvertfall hørt at den er passe syk. Den er absolutt en syk film i forhold til hvor lett tilgjengelig den er. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Bully. Kanskje ikke den sykeste filmen grotesk-wise, men bare karakterskildringene er så syke (basert på en virkelig hendelse) og hvordan de handler uten anger. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Bully.Kanskje ikke den sykeste filmen grotesk-wise, men bare karakterskildringene er så syke (basert på en virkelig hendelse) og hvordan de handler uten anger. Synes ikke Bully hadde like stor effekt som Kids og Ken Park da den rett og slett er en grusom film. Søppel imho. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg må jo selvfølgelig nevne Seul Contre Tous. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 I Stand Alone er en meget bra film. Anbefales. Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Min fine lille liste: Stacy - Attack of the schoolgirl zombies Suicide Circle Tetsuo Battle Royale Tror også det er en som heter unnatural beauty, eller noe i den dur, men må lete litt i filmhyllen min... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 I Stand Alone er en meget bra film. Anbefales. Åhhh, den filmen er så vond! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 swiftbalde romance, eller "noe" sånt.. var ganske SYk" syns nå jeg tror jeg skreiv navnet litt feil, men sånn det utales i hvertfall. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 swiftbalde romance, eller "noe" sånt.. var ganske SYk" syns nå jeg tror jeg skreiv navnet litt feil, men sånn det utales i hvertfall. Den er fransk og heter egentlig "Haute Tension". Artig film. Lenke til kommentar
Machine2003 Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 du kan jo se OZ.. en syk serie om et fengsel i amerika.. Lenke til kommentar
Arnt555 Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Battle royale Natural Born killers Series 7: The Contenders http://www.filmmagasinet.no/cult.asp her er det en hel haug med SYKE filmer Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) nå har jeg sett en del av filmene som har vært nevnt her i denne tråden og mhhh... me like på en svensk torrentside, søk etter FREAKYFLICKS Endret 17. oktober 2005 av Prelude Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 http://www.dvdmaniacs.net/ har anmeldelser av ca. alle syke filmer som er gitt ut på DVD. So if you're thirsty for more, check it out Lenke til kommentar
knutby Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Nevnt Das Experiment ennä? psychopat film.. Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 - Ab-normal Beauty - Three... Extremes Syke filmer. Gotta love it! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 "Ilsa, She wolf of the SS" Tror ikke du får tak i den i Norge for å si det sånn. Har kommet flere oppfølgere også... blant annet Ilsa, the wicked warden. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Ilsa er litt av ei dame! Lignende filmer: Gestapo's Last Orgy (Ultima orgia del III Reich, L') House of Whipcord Star of David: Beauty Hunting (Dabide no hoshi: bishoujo-gari) Excessive Torture in a Female Prison Camp Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Har noen av dere hørt om en asiatisk film som heter seven hell gates?(Tror den het det) Skal visst være syk den også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå