Gå til innhold

På utkikk etter "syke" filmer

McBitch

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*liste over tvilsommer filmer*

Hvor får man tak i disse filmene egentlig?

Hehe, godt spørsmål. Jeg bruker å få tak i slike filmer fra f.eks amazon og ebay. Butikker som fører de kan være alt fra Platekompaniet til Avalon og Outland.

Jeg er såpass heldig at jeg har et par kompiser som liker samme type filmer som meg. Vi sier ifra til hverandre om vi kommer over noen godbiter enten via internett eller over disk.

Edit: Kom på to filmer til som er interessant:

Ba Xian fan dian zhi ren rou cha shao bao (1992) aka The Untold Story

Shojo no harawata (1986) aka Guts of a Virgin

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Sickanimation.com burde vel appellere til noen. Sykt er vel nøkkelordet. Sykt, og ganske barnslig.. men gøy nok til å anbefales.

Dette er flashfilmer altså. Lars har visst kontroll på filmer ellers virker det som.

Kan tipse om Red Room 1+2 kanskje. Litt som Guinea Pig, bare verre, samt at settingen et realityshow der deltagerne må gjøre ganske ille ting. Trolig ikke for den skjøre.

S,

Lenke til kommentar

En film jeg ikke har sett enda, men hørt lovord om:

Revenge of Billy the Kid (1991)

The horny farmer McDonald has his wicked way with a goat. Life returns to normal for the family, until the goat gives birth! The mutant off spring, called Billy, is tormented by the Farmer's sons, only the daughter feels any pity for him. It isn't long before Billy, who keeps growing bigger, plans revenge...

Sikkert mer morsom enn syk, men det gjør vel ikke noe? =P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Ilsa - She Wolf of the SS

Første film i en triologi-ish serie forresten

Jeg kan ikke fordra den filmen!

DU kan jo se Za Ginipiggu-filmene...

Lenke til kommentar
En film jeg ikke har sett enda, men hørt lovord om:

Revenge of Billy the Kid (1991)

The horny farmer McDonald has his wicked way with a goat. Life returns to normal for the family, until the goat gives birth! The mutant off spring, called Billy, is tormented by the Farmer's sons, only the daughter feels any pity for him. It isn't long before Billy, who keeps growing bigger, plans revenge...

Sikkert mer morsom enn syk, men det gjør vel ikke noe? =P

Hehe. At det er mulig å lage slike filmer. Hørtes derimot ut som en film jeg gjerne kunne sett. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
"The Isle/Seom" er den eneste filmen som har fått meg til å reagere skikkelig de siste 5 årene. Noen av scenene er rett og slett grusomme. :ohmy:

Er det den filmen med den derre stumme fiskerjenta? Hvis det er den er den frastøtende!

Lenke til kommentar
"The Isle/Seom" er den eneste filmen som har fått meg til å reagere skikkelig de siste 5 årene. Noen av scenene er rett og slett grusomme.  :ohmy:

Er det den filmen med den derre stumme fiskerjenta? Hvis det er den er den frastøtende!

Ja, det er samme film. Det er spesielt 2 scener som henger igjen i ettertid.

Lenke til kommentar
Noen som har noen tips til filmer som likner på "Saw" og liknende? Er ute etter syke filmer.

Tror ikke du helt vet hva du begir deg ut på når du spør forum.hw.no om syke filmer. Må bare advare deg at Saw blir bare barnematen i forhold til mange av de filmene som blir listet opp her. Kan da Saló som jeg har sett som et eksempel. Her kan du se:

-Nakene mennesker som blir behandlet som hunder

-Dame som spiser spikerkake

-Personer som spiser bæsj

-Generell undertrykkelse av mennesker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...