McBitch Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Noen som har noen tips til filmer som likner på "Saw" og liknende? Er ute etter syke filmer. Lenke til kommentar
Cyberbug Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Ichi The Killer http://play.com/play247.asp?page=title&r=R...p=57&g=72&pa=sr Sjekk forøvrig mer på skrekkfilm.com masse snadder der: http://skrekkfilm.com/modules.php?name=Rev...owcontent&id=75 Endret 25. september 2005 av Cyberbug Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Se7en, A Clockwork Orange, Peter Jackson-filmer før LotR. Hvis du kan gi ltt mer spesifikk info om hva du ser etter i en film, blir det litt lettere å ramse opp flere. Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Dead Alive (aka Braindead)! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ok, disse ligner kanskje ikke akkurat på Saw, men de er himla syke. Og det er vel egentlig hovedpoenget? Advarsel: Noen av disse filmene får Saw til å se ut som "Brother Bear". August Underground August Underground Mordum Men Behind the Sun Gummo Happiness Schramm I Spit On Your Corpse, I Piss On Your Grave Man Bites Dog Kichiku Dai Enkai Funny Games Guinea Pig 1, 2 og 3 Nekromantik 1 og 2 Tetsuo Ebola Syndrome Buio Omega Aftermath Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ikke glem 'Cannibal Holocaust' da. Mulig den bare er mer latterlig enn ekkel, lenge siden jeg så den. Var ihvertfall dritekkel den gang. Ellers er August Underground-filmene lett å forveksle med snuff-produksjoner. Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Men Behind The Sun har jeg ikke lyst å se engang. Etter det jeg har lest, viriker den ikke akkurat som noen familifilm. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Se Men Behind The Sun 1 & 2 etter hverandre midt på natta. Mmmm. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg skrev opp den og Cannibal Ferox, men fjernet de da jeg antok at trådstarter var ute etter noe "annet". Hadde og skrevet opp Ichi the Killer, Oldboy, Audition og Visitor Q, men fjernet de like før jeg postet innlegget. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Vet ikke hva jeg legger i ordet syk. Bare rett og slett syke filmer som ingen vil se. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Da har du fått ramset opp sånn ca. det verste av LarsP. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Evil Dead filmene er da litt syke. Cradle Of Fear er en skikkelig syk film (film som vokalisten i black metal bandet Cradle Of Filth har laget). Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Da har du fått ramset opp sånn ca. det verste av LarsP. Jeg kan fortsette i timesvis, kommer helt sikkert en mer utfyllende post i morgen. Skal sove litt snart, må jo på psykologiforelesning(Gud vet jeg trenger det!). Trådstarter: De her er litt annerledes, ikke skummel, bare "syke": - Caligula II: The Untold Story - om du trodde originalen tok den langt så tok du FEIL! - Salò o le 120 giornate di Sodoma - Blood Sucking Freaks Endret 25. september 2005 av LarsP Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Dead Alive (aka Braindead)! Den er jo så kjedelig da, dårlig film atter en gang av Mr. Jackson. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Dead Alive (aka Braindead)! Den er jo så kjedelig da, dårlig film atter en gang av Mr. Jackson. Haha, tøys og tull. Peter Jacksons beste film og helt klart en av de beste filmene som noensinne har blitt laget! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Fått meg en fin liste nå. Håper de er å finne da Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Akk, er så mange syke filmer som enten blir bannlyst eller aldri får særlig mediedekning. Pink Flamingos, en smule ufin og humoristisk. The Last House on the Left, noe sinnssvak. Blood Sucking Freaks, knall splatter som er verdt å se en 2-3 ganger. Jacob's Ladder er også en smule forstyrrende etter hvert... Men dog, asiatiske filmer er og blir de verste imo. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 *liste over tvilsommer filmer* Hvor får man tak i disse filmene egentlig? Lenke til kommentar
TheRekster Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Noen som har noen tips til filmer som likner på "Saw" og liknende? Er ute etter syke filmer. The devils rejects er passe syk.. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Bad Boy Bubby er jo litt syk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå