macken Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Så den siste Elling filmen i kveld:(*snufs* Har likt disse 3 filmene om stakkars Elling som ikke har det så lett her i verden. Personlig mener jeg at dette var den beste av disse 3 filmene. Har du sett den? Hva synes du om den? Og til dere som ikke har sett den! Skal dere se den? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 har ikke sett filmen men har lest boka den sista boka syntes jeg var dårlig, men får vente og se om filmen er bedre Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg skal se den i morgen med skolen. Jeg har sett eneren, men ikke toeren. Kan noen bare kort fortelle hva som skjer i toeren? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Har sett litt av den første filmen.. og synes den suger.. har iallefall ikke tenkt å betale for å se de andre Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Elling filmene er geniale. Har ikke fått sett 3'eren enda. I 2'eren drar elling til syden med moren sin, så dør hun menst de er i syden.(kort forklart:P) Lenke til kommentar
neb Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Har sett litt av den første filmen.. og synes den suger.. har iallefall ikke tenkt å betale for å se de andre Doh.. Hvordan kan du komme med et slikt utsagn? Elling plasserer seg lett blant topp 10 av norsk film hos meg, og helt sikkert mange andre her også! Mors elling (basert på Fugledansen) er derimot ikke fullt så bra, men absolutt en norsk film verdt å se. Har enda ikke fått den siste, men gleder meg masse! For det første bør du lese bøkene til Invgvar Ambjørnsen. For det andre er Elling utrolig godt filmatisert i forhold til boka (brødre i blodet), og både Per Christian Ellefsen og sven nordin gjør strålende roller! For det tredje så kan du ikke komme med et utsagn som: "filmen suger", hvis du bare har sett litt av den første! For det fjerde: Det er fullt og helt lovlig å ha egene meninger, men du har jo ikke en gang sett filmen, og har derfor ikke noe grunnlag for å si at den suger. Lenke til kommentar
_Prime_ Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Kunne ikke vært mer enig med deg bigben247, gleder meg til den siste filmen. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 De hadde ikke trengt å lage mer enn en film Lenke til kommentar
neb Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 De hadde ikke trengt å lage mer enn en film Sant nok, men det er jo basert på en triologi da.. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) De hadde ikke trengt å lage mer enn en film Sant nok, men det er jo basert på en triologi da.. Det er vel 3 - 4 bøker. Men de hadde fortsatt ikke trengt å lage flere enn en. Edit: Kommer kanskje til å se den tho, siden jeg har sett de ande to. Endret 26. september 2005 av Newt32 Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 De hadde ikke trengt å lage mer enn en film Vært litt kjipt vis de har laget en film av Star Wars og Lord of the Rings å Må nesten fullføre en triologi... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Må nesten fullføre en triologi... Nei. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Ja jeg og en bøddis skal se den.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg skal se den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå