kaffi Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hei, sikringen til lyset bak spidometer og turtelleren ryker hele tiden når jeg skal slå det lyset på. Dette sjedde plutselig da jeg hadde bilen i gang på tomgang . Hvor kan den feilen ligge? Bilen er en mazda 626 glx 88 mod Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 noen som har en slik haynes bok om denne bilen og det elektriske systemet da? Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Om den ryker umiddelbart når du slår på lyset er det vel en kortslutning et eller annet sted. Har du forsøkt å følge kabelen for å finne evt. feil? Jeg kan dessverre ikke hjelpe med Haynes bok på bilen. Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 ja det er nok en jordfeil der en plass. men kabelene går rett inn i ei klase med ledninger i alle mulige farger å de går ikke ut igjen noen plass jeg ser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå