EJN Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Snus, å ha størknet leire på henda så de blir ekkelt tørre, pepsi max, kommunisme Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Akkurat her og nå: Dårlige oversettelser på TV. Rides != kjøreturer. Ref. prorgrammet på Discovery som kalles 'Rides'. Rides i denne sammenhengen er bilene. Cool rides = heftige kjerrer. Ikke kule kjøreturer. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Samtidskunst. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Akkurat her og nå: Dårlige oversettelser på TV.Rides != kjøreturer. Ref. prorgrammet på Discovery som kalles 'Rides'. Rides i denne sammenhengen er bilene. Cool rides = heftige kjerrer. Ikke kule kjøreturer. Se Pulp Fiction i tekstet versjon, du kommer til å bli gal. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Alt det ekle som måtte befinne seg i hjørnet på gulvet i dusjen. Å skli og dette med fjeset nedi den klynga med hår og lo o.s.v må være noe av det ekkleste Lenke til kommentar
Even. Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 and the liste is fortsetting: *Dårlige oversettelser *Når tekster går for raskt/henger igjen på filmer *slike "wannabee-satan-heavyrock-boyband-se jeg har tattoveringer" band *Å ikke finne fjernkontrollen *Å vite at man har glemt noe, men ikke kommer på hva. *Aaaaaalt for myke puter Lenke til kommentar
M-J Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 det værste må være reker:P Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 ja reker er ille men ikke det værste !! j plagsome folk er jævelig!!masse som jeg ikke liker/hater MEn hva er det værste jeg vet!! hmm er at jeg ikke har ADSL! HAHA Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Det verste eg vet e: Folk som ikke holder avtalene sine Most banan i sekken Hull i sokken Fjortiss jenter som skriker og skråler tidlig på morningen på bussen Folk som tvinger musikken sin på alle i 10 mils omkrets Fisk midt i uken Folk som ber meg om å holde kjeft Være aleine Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 hehe, neida... kommer ikkje på det verste eg vet, eller jo, å stå opp klokken 06.25 hver dag når eg skal på skolen. Word! Når arkene i dopapiret ikke ligger parallellt slik at det ene arket er lenger fremme enn det andre Word! bæreposer med hankene på kortsiden. Word! Lenke til kommentar
igy Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Ting jeg hater: *Stå opp *Samfunnslærere *Tom siggpakke *Smør *Null red bull *fysisk bevegelse generelt Lenke til kommentar
embark Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Skal også nevnes at kattemat ser/lukter jævlig. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 13 åringer (Dette inkluderer alle fra alder 0 - 100 som ikke forstår en readme) aka Noobs. De jeg sikter til ligger vanligvis i alderen 9 - 19. Prøv å forklare en slik person hvordan noe skal installeres >.< resten har forsovidt blitt sagt Lenke til kommentar
dagan Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 - Når mamma rydder i klærne jeg har lagt igjen på stua, for da finner jeg dem ikke igjen! - Offentlige toaletter - Frekke småunger uten respekt for eldre og omverden - Når noen jeg kjenner skal prøve å være morsomme og ikke klarer dette og det blir helt stille. Da blir jeg flau på deres vegne. - Dumme spørsmål. F.eks: Sover du? - Folk som er påståelige om ting de ikke kan. - Når det er en skrukk på teppet som kontorstolen min står på. Da får jeg ikke rullet helt bort til tastaturet. - Folk som depper over lite eller ingenting. - Folk som er for glad i å vise at de står for noe spesielt. - Folk som prater på hvor fulle de var i helga. - Når dassrullen henger feil vei. Altså sånn at enden henger mot veggen og ikke mot doen. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Når dasspapiret henger seg fast i rumpa. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Når dasspapiret henger seg fast i rumpa. Hvordan bruker du dasspapir egentlig?? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Når dasspapiret henger seg fast i rumpa. Hvordan bruker du dasspapir egentlig?? Han opner lukkemuskelen når han tørker seg, at det blir dratt inn i rompa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå